Crice Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Kolla på de där säkerhetsvakternas ryggar, det står Patrol Invest Group! P.I.G, rätt kul! R* är bra på såna grejer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 du måste ha ganska lite och göra på VC va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Nej, hurså?! Märker dock såna grejer ganska snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 (redigerad) har du set poolen på "lyx"ön då? flyg med en hellikopter så får ni se, det är en sak som jag stör mig myck på. jag tycker att rockstar har gjort för mycke reklam om sej själva i spelen. Redigerad 5 januari, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 det finns en bikini-tjej-pool också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 det finns en bikini-tjej-pool också Den e ju så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts