Air_born Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 När får man börja styla på ricktig som på wheel archger eller vad de nu heter?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ner du köppt Vang Kars heehhe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ner du köppt Vang Kars heehhe När kan jag göra de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 När kan jag göra de? .när du har gjort massa uppdrag i San Fierro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 När du har gjort ALLA uppdrag i San Fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Är det wang cars som ligger emot garaget man får sen? Redigerad 1 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ni har fel man måste klara bilskolan och Yay-Ka-Boom Boom så får man köpa Wang Cars och efter uppdraget "Zeroing In" öppnas Wheel Arch Angels! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mangoose Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Är det wang cars som ligger emot garaget man får sen? Mittemot ligger ju tågstationen Det ligger en bit upp för gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Suck, kan ni kolla upp hur det är innan ni skriver? När man har klarat alla övningar på bilskolan, silver, guld eller brons spelar ingen roll, då kan man köpa wang-cars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Suck, kan ni kolla upp hur det är innan ni skriver? När man har klarat alla övningar på bilskolan, silver, guld eller brons spelar ingen roll, då kan man köpa wang-cars. .hmm.. jag behövde göra en jävla massa uppdrag efter bilskolan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 .hmm.. jag behövde göra en jävla massa uppdrag efter bilskolan.. Okej, så var det iaf för mig.. Jag hade klarat alla uppdrag i spelet, och då gjorde jag klart bilskolan då kunde jag köpa wang-cars. Skumt.. Men jag behövde göra ett, två eller tre uppdrag i wang-cars innan jag fick wheel archs angels iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag har nu köpt wang Car å gjort alla dom uppdragen men kan endå inte styla :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag har nu köpt wang Car å gjort alla dom uppdragen men kan endå inte styla :'( Då är det fel på spelet. Köp ett nytt ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Då är det fel på spelet. Köp ett nytt ex Men de frågetecknet på andra ön måste jag gör den kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Men de frågetecknet på andra ön måste jag gör den kanske? Hmm, vilket frågetecken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hmm, vilket frågetecken? Skit samma.Hur märker man att man får börja styla ringer nån eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Det visas ett klipp som "filmar" Wheel Arch Angels och så står det att man kan modda där nu har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hur såg sista uppdraget ut som du gjorde innan du kunde styla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Kommer inte ihåg, det var för länge sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag har skaffat ett med 100% så jag borde kunna styla. Men vart är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts