Kalan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag har längtat ända sen jag fick veta att det skulle repriseras! Jag ska självklart kolla på det! Varje avsnitt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Dagens serier orkar man inte följa, dom suger arlse, Rederiet is the shit REDERIET IS THE SHIT Snubben på den bilden var det Nikolaj?? Asså den där Ryssen eller tänkar jag på fel serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Snubben på den bilden var det Nikolaj?? Asså den där Ryssen eller tänkar jag på fel serie. Japp, det stämmer, hans syster hette väll Nina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Japp, det stämmer, hans syster hette väll Nina? Tror det. Datanördtjejen i beckfilmerna är ju stryrman eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Tror det. Datanördtjejen i beckfilmerna är ju stryrman eller nått Har dom inte haft flera olika Styrmän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jo nått sånt där är det Sen en kapten som har en psykist störd syrra som beställer massa porr till rummet Det är tiders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Rederiet equals shit... orka med såpor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 JAAAAA!, tack för att du sa det... Annars hade jag missat det! Du ska få en puss på kinden (Det var ett skämt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Redan sett den, orka se den igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Bullar och elljus WOAW va persbrant var ung å lät uff edit: åah, perfekt , en rullator. recis vad jag behöver avsnittet var bra, men ingen reagerade ått nä r dom fick veta nått om bomben. och när dom satt i rummet å diskutera vem som skulle göra vad i letandet efter bomben var dom inte rädda alls. konstigt Redigerad 1 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Någon som minns 3 kronor då? Sista avsnittet när han låste in sig i kyrkan med allt folk i? Så skulle han spränga dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Någon som minns 3 kronor då? Sista avsnittet när han låste in sig i kyrkan med allt folk i? Så skulle han spränga dom. Jaa, det var också bra! Jag kommer alltid att minnas den onde Sten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Jaa, det var också bra! Jag kommer alltid att minnas den onde Sten Haha när en tjej (kommer inte ihåg namnet) cyklade på gatan så hoppade den där nakna killen fram och skrämde skiten ur henne Redigerad 1 juli, 2005 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Någon som minns 3 kronor då? Sista avsnittet när han låste in sig i kyrkan med allt folk i? Så skulle han spränga dom. Kommer ihåg det. Sten var läskig ju . Rederiet är fan kul! Fast missade avsnittet som var idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Någon som minns 3 kronor då? Sista avsnittet när han låste in sig i kyrkan med allt folk i? Så skulle han spränga dom. TreKronor glömmer jag aldrig, fast jag kommer mest ihåg musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts