JMC Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Rederiet skall gå i repris i sommar. Varje fredag om jag fattat det rätt. Idag sänder dom det första avsnittet på Svt1 kl 21:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Intresse klubben antecknar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Intresseklubben rapporterar. On: Kul med dom gamla avsnitten, tycker dom är schyssta och bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Intresseklubben rapporterar. On: Kul med dom gamla avsnitten, tycker dom är schyssta och bra. Samma här. Har sätt mer eller mindre alla. Det va nog den ända såpan som inte va extremt överdriven. Ja förutom i slutet då den balla ur lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag har åkt den båten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Intresseklubben noterar lite till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ja, det vart ju lite konstigt i slutet. Fast sen var det ju ett tag sen också, så man kommer ju inte ihåg riktigt. Jag kommer ihåg att jag var rädd för Peter eller va han hette, han som sa att han var en familjemedlem, men i själv verket så var det en alkis från Usa som var det. Sen fick dom reda på det. Spoiler kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Intresseklubben noterar lite till. ÄH gå å lägg dig. Fäljde rederiet i 4 år tror jag, skitbra serie. VERKLIGEN fast då var man ju liten så jag var rädd för den där tjejen som alltid gick runt i kåpa, hon som hade fått syra i hela ansiktet å körde över beatrice? hon var läskig då. KOmmer mest ihåg 2 avsnitt ... Då alla nudister kom till båten och då den där rullstolsbundna killen sparkade ner en pistol i vatten, så märkte han att han inte alls var såhimla invalid, å tränade upp sig å sedan kunde han gå. Älska den serien... Men den höll ju på typ varje dag i 10 år... ewdit: varje torsdag klockan gick det. Men älska rederiet. de ska jag se ikväll tack för att du nämde det. Redigerad 1 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Ow... ÄmmÄssFräjja och shit. Redigerad 1 juli, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Läste om det i Aftonbladets TV, där stod det Del 1 av 18? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Intresse klubben antecknar... Nödvändigt? Läste om det i Aftonbladets TV, där stod det Del 1 av 18? Säsong ett hade väl 18 avsnitt. --- Gillar inte såpor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Vettefan ... Rederiet äger visserligen. Men jag såg bara dom senaste 4 åren.. kommer inte fatta nått i början eftersom det säkerligen bara är reidar som är med från början som har vart med hela serien.. eller ja, inte i slutet eftersom han dog (skådespelaren) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 tack för att du nämde det. Det va så lite så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Läste om det i Aftonbladets TV, där stod det Del 1 av 18? Ja dom ska köra 18 avsnitt och ser dom att folk ser det så kommer dom fortsätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag kommer ihåg den där bögen Micki eller vad han nu heter som fiade till en kille i någon Park. Vera kommer jag också ihåg, hon hade nån bror som hette Totte eller nått sånt. Fast dom jag kommer ihåg mest var Uno och Torbjörn. Vart inte Uno helt psycho mot slutet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 . Vart inte Uno helt psycho mot slutet?? Tror inte de. men han var ju intendent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Tror inte de. men han var ju intendent Vad är intendent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Älskade den såpan, kollade på den nästan från starten till slutet, men orka med repris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Dagens serier orkar man inte följa, dom suger arlse, Rederiet is the shit REDERIET IS THE SHIT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Orka.. jävla kärring serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts