Joey Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 jag har precis köpt strippklubben och jag vet att man ska kolla på en strippa tills hon tar 600 spänn från mig men det händer inget. hur startar man uppdraget??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 5 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 kan nån hjälpa mig!!!!????!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 det är bara titta på henne som står i ett litet rum o betala 300 eller 600 eller va de nu va... De är enkelt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 kan nån hjälpa mig!!!!????!!!!! det spelar ingen roll om du tjatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 hur köper man den klubben och var ligger den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 måste göra uppdraget "shakedown" och det ligger vid ocean view hotel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 hur får man shakedown Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 när du tagit över det där stora lyxhuset. resten upptäker du själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 JAg spenderade "bara" 500 och sedan gick jag ut och då tror jag att det stod typ ...assets complet elle nåt så var det klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 jag gav bara typ 100$. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts