Stoffe Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Jag tog Rampagen där det gäller att mörda 30 Diablos på 2 minuter, men jag förlorade ( ) och så gick jag tillbaka för att testa igen men då var den inte där! Har man bara en chans på sig eller? Det gäller på alla Rampagar verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Om man försökt sig på en rampage och misslyckas flyttas den till ett nytt ställe inte allt för långt från där den låg från början. Om du sen misslyckas igen ligger den på första stället igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Kan du säga var Diablorampagen ligger andra gången då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Jag vet inte. klarade den på första Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Kan du säga var Diablorampagen ligger andra gången då? Den ligger i en gränd i "Red Light District". Om du kommer ut från "Luigi's sex club" så ligger gränden bakom huset som är rakt fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Den ligger i en gränd i "Red Light District". Om du kommer ut från "Luigi's sex club" så ligger gränden bakom huset som är rakt fram. Det var där jag tog den första så den vet jag... var är det andra stället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Det var där jag tog den första så den vet jag... var är det andra stället? Aha, du kör GTA3:PS2 va? I PC versionen är den i alla fall på det stället.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Aha, du kör GTA3:PS2 va? I PC versionen är den i alla fall på det stället.... Den ska ligga vid ett av husen vid tel. uppdragen tror jag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 Den ska ligga vid ett av husen vid tel. uppdragen tror jag!! Men säg den andra gången på PC då!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 Men säg den andra gången på PC då!!! Om du misslyckas att ta den vid väggen så e den uppe på taket jämter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 När man går ut från sitt hideout i Portland och tar höger så kommer man till två stora hus som är omgivna av en mur, tror att stället tillhör diablos. Jag åkte förbi där och hörde musik och det var j*vligt bra musik. Är musiken alltid där? för jag har aldrig tänkt på den förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts