Renard Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Var på Game idag där jag fick reda på att en nyutgåva av Doom 3 ska komma i höst. Någon som vet mer om den saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Co-op zombiedödarmodden, killing floor, till ut2004 är ganska läskig ibland. http://en.wikipedia.org/wiki/Killing_Floor_%28mod%29 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Jag såg filmen som MystiC la upp i Humortråden från Condemned 2. Kände att det här är ett spel jag ALDRIG skulle kunna spela själv, då jag bara klarade av att spela 10 minuter på Doom 3. Helt seriöst. Ska nog fixa det och bjuda hem några kompisar, då kan det bli roligt. Jag har bara spelat ut det första Condemned och det var helt klart en scary upplevelse! Mycket otäckt och samtidigt dundrande bra spel så jag kommer nog skaffa Condemned 2 snart, även om jag inte spelar lika mycket 360 längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Kan hålla med Condemned var ett läskigt spel. Det enda spelet ja har suttit nervöst genom typ pirrande känslor får man vid vissa ställen tex om man hör nån eller nåt som välter ner då får man sånt här adrenalin kick. Enda stället där jag hoppade till som fan och blev skit rädd var när man skulle fota kroppen i det där skåpet fyfan vad rädd ja blev när den vaknade till. Men lyckades att köra genom hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts