Yukiz Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Tanka F.E.A.R. demot... Fy fan vad jag blev rädd när jag körde det! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Inget spel har nog skrämt mig som "Silent Hill" gjorde. Uppföljarna också men inte som det första. "Resident Evil 1" var också världigt kusligt. Liksom delar av uppföljarna. Ett annat som är ett av de bästa/läskigaste skräckspelen jag spelat är "Realms of the Haunting". "Ghost Hunter" hade också sina stunder. Liksom "ObsCure". (Fast kännslan försvann mot slutet på spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Nedförsbacken i Silent Hill 2 är läbbig som fan, Ravenholm i HL2 och hela Resident Evil 2 är också jäkligt läbbiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Men för sjutton, kan du inte sluta dra upp gamla trådar? Du har ju blivit tillsagd runt 3-4 gånger vid det här laget. Redigerad 12 juli, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Men för sjutton! kan du ta och sköta ditt eget nån gång va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 124515 uppdragna trådar på en dag. GJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Men för sjutton! kan du ta och sköta ditt eget nån gång va? Kan du sköta ditt? Du blev medlem idag, du har gjort runt 20 inlägg varav minst 5 är uppdragningar och resten inlägg som knappt tillför något. Snälla försök hålla kvaliteten uppe. Ah well, medan den ändå är uppdragen så är Far Cry rätt läskigt när man är bland trigens och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Kan du sköta ditt? Du blev medlem idag, du har gjort runt 20 inlägg varav minst 5 är uppdragningar och resten inlägg som knappt tillför något. Snälla försök hålla kvaliteten uppe. Ah well, medan den ändå är uppdragen så är Far Cry rätt läskigt när man är bland trigens och liknande. men sorry om hela jorden nu går under! Jeez, varför är alla så jävla känsliga här? Patetiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 men sorry om hela jorden nu går under! Jeez, varför är alla så jävla känsliga här? Patetiskt! Men stick, då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 men sorry om hela jorden nu går under! Jeez, varför är alla så jävla känsliga här? Patetiskt! Du låter precis som min fjortissyrra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Du låter precis som min fjortissyrra. och du låter som en maskin som låter utan att göra nån nytta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfsoul Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Condemned är skitläskigt. Har precis klarat av hela spelet. läskiga muterade zombier och liknande Testa det! Det är faktiskt värt att spela det. Varning för känsliga: Gubben man styr, spyr rätt ofta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Condemned är skitläskigt. Har precis klarat av hela spelet. läskiga muterade zombier och liknande Testa det! Det är faktiskt värt att spela det. Varning för känsliga: Gubben man styr, spyr rätt ofta... Din första post, och du var tvungen att dra upp en tråd som nästan är två år gammal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Jag har hört att FEAR skall vara läskigt... Har dock aldrig kört det men, men... Dom som säger att Doom 3 inte är läskigt... Var med på ett av mina garage lan då jävlar hoppar ni 5 meter genom taket Min kompis spelade och vi sitter typ 3 st bredvid honom... Han sitter med headset på högsta volym. Vi som satt runt honom hörde varje steg han tog PGA ljudet han spelar och spelar, hoppar till lite då och då, och sedan BAAM hörde man på fönstret, jag och mina kompisar hoppar till som fan och är i chocktillstånd... Då står min brorsa utanför ochn skrämde oss för att vi spelade doom3... Min kompis som spelade märkte inget för att han hade så hög volym... Brorsan står kvar i fönstret och glor på honom men han märker inget och då petar jag på hans axel och han tittar på mig, jag säger till honom om att titta på fönstret och då så hör man ett Hjärtskärande skrik... Min kompis SKRIKER och springer från fönstret, springer mot dörren och låser dörren!!! Haha vi skrattade som tok genom hela natten medans han bara satt där och andades snabbt!! Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) STALKER, körde banan med det där x-18-labbet, jag höll på att skita på mig när jag var attackerad av några riktigt sega mutanter. sen senare i banan så var det en öppen dörr till ett rum, jag håller mig på avstånd och tittar in lite lätt och då står en köttbulle på ben med enorma ögon och enorm mun med huggtänder och glor på mig. blev att byta kallingar då Redigerad 19 februari, 2008 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) Varför är det så dåligt att folk drar upp gammla trådar, jag ser inget fel med det om dem säger något som har med ämnet att göra. liksom tänk om det var en regel i dagliga livet, "man ska inte diskutera om något man diskuterade om för två år sen" (seriös fråga, ge mig ett seriöst svar!) Resident Evil 4, spelar om det nu, inte så läskigt nu men första gången tog det lite på nerverna Redigerad 19 februari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Förstår inte varför folk klagar på Silent Hill 4. Tyckte det var skit bra. Stämningen var härlig, monstren kunde dock ha gjorts lite läskigare men det var inget som sänkte läskighetsgraden enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Varför är det så dåligt att folk drar upp gammla trådar, jag ser inget fel med det om dem säger något som har med ämnet att göra. liksom tänk om det var en regel i dagliga livet, "man ska inte diskutera om något man diskuterade om för två år sen" (seriös fråga, ge mig ett seriöst svar!) Resident Evil 4, spelar om det nu, inte så läskigt nu men första gången tog det lite på nerverna Då frågar jag dig, Brukar du snacka om grejor din kompis snackade om 2 års sen? Nej. Kommer upp helt plötsligt "OJA, Den låten är jävligt bra". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Då frågar jag dig, Brukar du snacka om grejor din kompis snackade om 2 års sen? Nej. Kommer upp helt plötsligt "OJA, Den låten är jävligt bra". Forum är ju till för att disskutera saker i. Även om det är gammla ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Forum är ju till för att disskutera saker i. Även om det är gammla ämnen. Håller fullständigt med. Dessutom, hade det verkligen varit att föredra att han startat en ny tråd om läskiga spel bara för att den gammla var gammal? Vad är bäst före när det gäller trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts