Vice. Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Project zero 1 äger om man vill bajsa ner sig. hade det på nåt kinesikt-liknande språk men då hette det något annat Jag provade det sk*t spelet! Jag spelade i 25 minuter sen fastnade jag vid första dörren där man skulle slå in en kod MED KINESISKA siffror! Efter 3 månader klarade jag det, spelade ytterligare 5 minuter och kom till en dörr till med koder. Klarade efter typ 10 minuter genom tur. Spelade vidare i c:a 20 minuter och kom till en TREDJE dörr!! Blev så sur att jag knäckte skivan och slängde det! HUR ska man klara det!? Jag är en erfaren spelare men det gick långt över min skicklighet! Corleone: Nix, har inte X-box så jag får vänta till hösten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Corleone: Nix, har inte X-box så jag får vänta till hösten! Att du inte har en Xbox hindrar dig inte från att spela Resident Evil 4 på Gamecube vilket är den ända plattform spelet hittils har släppts på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Att du inte har en Xbox hindrar dig inte från att spela Resident Evil 4 på Gamecube vilket är den ända plattform spelet hittils har släppts på. Ah, sorry! jag har lite för tidig ålders demens! Läser ditt inlägg och när jag ska svara har jag glömt vad du skrev! Gamecube menar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Land of the dead lär väl vara rätt läskigt, av george a romero killen som gjorde night, dawn, day of the dead triologin, samt regiserat creepshow m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Fear of the Dark serien. Resident Evil serien Silent Hill serien. Far Cry (är läskigt ibland). DOOM 3 (HELL YEAH!). F.E.A.R. Finns många spel. Kolla upp det i nån speltidning eller på nån sida efter skräck/rysar spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Mumin fixar kalas och Mulle meck serien. Jag hatar skräckspel. därför håller jag mig borta från dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Silent Hill - serien Far Cry(när dom monstrena som hoppas kommer in i bilden ) Resident Evil - serien F.E..A.R , har ja dock inte spelat men värkar rätt så läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Condemned ser ut att kunna bli riktigt vidrigt.. och nej, hl2 är verkligen inte läskigt doom3 är dock, iaf i de lite senare banorna i spelet.. hiho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vilka skräck spel av de som ni nämn är till ps2 oc vilka är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Lite på HL2 när dessa svarta headcrabs kommer (har spindelfobi så ni vet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Är doom III till xbox värt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Mumin fixar kalas och Mulle meck serien. Jag hatar skräckspel. därför håller jag mig borta från dom. Jag hatar inte skräck spel, jag blir faktist bara lite rädd när jag spelar dom, det är därför jag ska köpa något härligt bra skräckspel så att man blir av med sin fobi Redigerad 6 juli, 2005 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Mulle Meck Nämen jag tycker också att Raven Holm-banorna i HL2 var lite småläskiga när någonting helt plötsligt hoppa fram ur mörkret... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Jag hatar inte skräck spel, jag blir faktist bara lite rädd när jag spelar dom, det är därför jag ska köpa något härligt bra skräckspel så att man blir av med sin fobi Ett citat ur Resident Evil lyder: Face your fears and survive Jag rekommenderar dig att köpa re-maken av det spelet. Redigerad 6 juli, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Aledningen att jag är så hookt på skräckspel är att det är lätt mycket läskigare än film! En film tittar du på och inget mer... I ett spel så är det du som styr handlingen (till viss del). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Lite på HL2 när dessa svarta headcrabs kommer (har spindelfobi så ni vet) Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 "Raven Holm"-banorna i Half-life 2. Fyfan. Vadå? dom va ju sömnpiller! haaha...gravgun va ju iofs nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Är doom III till xbox värt att köpa? Frågar igen, då jag inte fick något svar. Är doom 3 värt att köpa till xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Frågar igen, då jag inte fick något svar. Är doom 3 värt att köpa till xbox? Bah! Fps ska spelas på PC! Så lätt är det. Har iofs inte testat D3 till Xbox, men pc versionen är iofs värd att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Project zero 1 äger om man vill bajsa ner sig. hade det på nåt kinesikt-liknande språk men då hette det något annat Är det verkligen så läskigt? På vilket sätt är det läskigt? Är det "hoppa till-skräck" eller? Gamereactor skrev nämligen, "Ruggigt snyggt och äckligt skrämmande" och "Alltså, jag måste byta kalsonger hela tiden!". Alltså verkar det vara riktigt jävla läskigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts