BroDD Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Va heter FILMEN hollywood gigolo på engelska? EDITERAR så ingen annan ska göra samma misstag som stellan (om de nu går ) Redigerad 1 juli, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Va heter hollywood gigolo på engelska? Gissa 1000gånger. Hollywood gigolo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) "Deuce Bigalow: Male Gigolo" är den amerikanska titeln tror jag. Gissa 1000gånger. Hollywood gigolo. Nananana Edit: http://www.imdb.com/title/tt0205000/ Redigerad 1 juli, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hehe, StellHell, Faen, du kämapar iallafall! Ha en trevlig helg kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 "Deuce Bigalow: Male Gigolo" är den amerikanska titeln tror jag. Nananana Edit: http://www.imdb.com/title/tt0205000/ Stellan blev @3gd tack funny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Stellan blev @3gd tack funny Ägd? Hur i helvete ska jag veta att en film heter Hollywood Gigolo ? Du frågade bara vad det betyder på engelska och jag sa vad det heter. Ägd n00b. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ägd? Hur i helvete ska jag veta att en film heter Hollywood Gigolo ? Du frågade bara vad det betyder på engelska och jag sa vad det heter. Ägd n00b. Nu e de du som e ägd... fråga inte va de betydde... frågade va den filmen heter på engelsak för att hollywood gigolo e de svenska namnet på den... den heter nåt annat på engelska.. förstår du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Nu e de du som e ägd... fråga inte va de betydde... frågade va den filmen heter på engelsak för att hollywood gigolo e de svenska namnet på den... den heter nåt annat på engelska.. förstår du? Men din efterblivna sak. Du frågade rätt och slätt vad Hollywood Gigolo heter på engelska. Och med ren och skär översättning svenska till engelska så blir det Hollywood Gigolo ditt efterblivna helvete. Föresten, Vad heter Texas poker på engelska? Samma jävla dumma fråga. det heter också likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Men din efterblivna sak. Du frågade rätt och slätt vad Hollywood Gigolo heter på engelska. Och med ren och skär översättning svenska till engelska så blir det Hollywood Gigolo ditt efterblivna helvete. Föresten, Vad heter Texas poker på engelska? Samma jävla dumma fråga. det heter också likadant. Hur mår du stell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hur mår du stell? Prima fiskbullar. Men stör mig som fan på att folk säger att jag blir ägd när frågan är sämre skriven än en 7-årings första kärleksbrev.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Prima fiskbullar. Men stör mig som fan på att folk säger att jag blir ägd när frågan är sämre skriven än en 7-årings första kärleksbrev.. Ja, och du måste ju givetvis bevisa att du är bäst och att alla andra är dumma i huvudet och har fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Håller faktist med StellHell. Det stog ju vad heter Hollywood Gigolo på engelska. Om inte StellHell hade sagt det så hade nog jag gjort det. Redigerad 1 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Håller faktist med StellHell. Det stog ju vad heter Hollywood Gigolo på engelska. Om inte StellHell hade sagt det så hade nog jag gjort det. Jo, jag förstår att frågan kunde misstolkas om man inte hört talas om filmen. Men då kan man väll säga det lite trevligt istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag svarade så trevligt jag kunde. Men när han hoppar på mig och säger att han frågade vad filmen hette så är det väl klart jag blir förbannad. Ljuga är det värsta jag vet och han frågade fan inte vad en film hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag svarade så trevligt jag kunde. Men när han hoppar på mig och säger att han frågade vad filmen hette så är det väl klart jag blir förbannad. Ljuga är det värsta jag vet och han frågade fan inte vad en film hette. Jag har inte hoppat på dig... det har jag inte... det krävs fysisk kontakt för att ja ska kunna hoppa på dig, och vi har inte haft fysisk kontakt.. nej... va ljuger du för? ok förlåt stellan trodde alla skulle fatta att ja snacka filmen.. förlåt mig :'( JAG HAR INTE HOPPAT PÅ DIG... DET KRÄVS FYSISK KONTAKT FÖR DE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Tagga ner lite Stell=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Tagga ner lite Stell=) Microsoft w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag har inte hoppat på dig... det har jag inte... det krävs fysisk kontakt för att ja ska kunna hoppa på dig, och vi har inte haft fysisk kontakt.. nej... va ljuger du för? ok förlåt stellan trodde alla skulle fatta att ja snacka filmen.. förlåt mig :'( *onödigt stor radbrytning* JAG HAR INTE HOPPAT PÅ DIG... DET KRÄVS FYSISK KONTAKT FÖR DE Yeye, du fattade vad jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts