Jump to content

Hollywood gigolo?

BroDD
 Share

Recommended Posts

Ägd?

Hur i helvete ska jag veta att en film heter Hollywood Gigolo ?

Du frågade bara vad det betyder på engelska och jag sa vad det heter. Ägd n00b. :wub:

Nu e de du som e ägd... fråga inte va de betydde...

frågade va den filmen heter på engelsak för att hollywood gigolo e de svenska namnet på den... den heter nåt annat på engelska.. förstår du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu e de du som e ägd... fråga inte va de betydde...

frågade va den filmen heter på engelsak för att hollywood gigolo e de svenska namnet på den... den heter nåt annat på engelska.. förstår du?

Men din efterblivna sak.

Du frågade rätt och slätt vad Hollywood Gigolo heter på engelska. Och med ren och skär översättning svenska till engelska så blir det Hollywood Gigolo ditt efterblivna helvete.

Föresten, Vad heter Texas poker på engelska? :wub: Samma jävla dumma fråga. det heter också likadant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men din efterblivna sak.

Du frågade rätt och slätt vad Hollywood Gigolo heter på engelska. Och med ren och skär översättning svenska till engelska så blir det Hollywood Gigolo ditt efterblivna helvete.

Föresten, Vad heter Texas poker på engelska? :wub: Samma jävla dumma fråga. det heter också likadant.

Hur mår du stell?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prima fiskbullar.

Men stör mig som fan på att folk säger att jag blir ägd när frågan är sämre skriven än en 7-årings första kärleksbrev.. :wub:

Ja, och du måste ju givetvis bevisa att du är bäst och att alla andra är dumma i huvudet och har fel... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller faktist med StellHell. Det stog ju vad heter Hollywood Gigolo på engelska. Om inte StellHell hade sagt det så hade nog jag gjort det. :wub:

Jo, jag förstår att frågan kunde misstolkas om man inte hört talas om filmen. Men då kan man väll säga det lite trevligt istället?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag svarade så trevligt jag kunde. Men när han hoppar på mig och säger att han frågade vad filmen hette så är det väl klart jag blir förbannad. Ljuga är det värsta jag vet och han frågade fan inte vad en film hette. :)

Jag har inte hoppat på dig... det har jag inte... det krävs fysisk kontakt för att ja ska kunna hoppa på dig, och vi har inte haft fysisk kontakt.. nej... va ljuger du för?

ok förlåt stellan :D trodde alla skulle fatta att ja snacka filmen.. förlåt mig :'(

JAG HAR INTE HOPPAT PÅ DIG... DET KRÄVS FYSISK KONTAKT FÖR DE

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte hoppat på dig... det har jag inte... det krävs fysisk kontakt för att ja ska kunna hoppa på dig, och vi har inte haft fysisk kontakt.. nej... va ljuger du för?

ok förlåt stellan :) trodde alla skulle fatta att ja snacka filmen.. förlåt mig :'(

*onödigt stor radbrytning*

JAG HAR INTE HOPPAT PÅ DIG... DET KRÄVS FYSISK KONTAKT FÖR DE

Yeye, du fattade vad jag menade. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor