SAAB Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Klarar mig nog. Tar inte hem så mycket. Men jag ska ändå köpa upp ett lager med DVD-R och DVD-RW skivor och lite CD-R skivor så klarar jag mig. Redigerad 2 juli, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Var står det här? . http://www.scene-busts.org/index2.html En av cirka 1000 sidor som skrivit om detta. Redigerad 2 juli, 2005 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Http://www.scene-busts.org/index2.html En av cirka 1000 sidor som skrivit om detta. Fel address... tror du menar: http://www.scene-busts.org/index2.html men har ite orkat läsa vad som stod där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Nae, tänker inte bry mig så mycket om det Har inte bränt en skiva på år nu, så jag ser ingen mening med att köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag laddar inte ner så mycke, nån låt lite då å då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Fel address... tror du menar: http://www.scene-busts.org/index2.html men har ite orkat läsa vad som stod där.. Äsch! Hade en stor bokstav i början av länken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Lite OT men har bara en fråga. Till er hårdingar som säger, ja t.om på engelska, "fuck the police", finns det någon mening med det ni säger eller ska ni bara vara lite gangsta? Vill inte leka oskyldig pojke men bara undrar om ni tycker det skulle varit bättre utan någon polis eller vad menar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Lite OT men har bara en fråga. Till er hårdingar som säger, ja t.om på engelska, "fuck the police", finns det någon mening med det ni säger eller ska ni bara vara lite gangsta? Vill inte leka oskyldig pojke men bara undrar om ni tycker det skulle varit bättre utan någon polis eller vad menar ni? Fuck the APB! Så ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) EDIT : Läste fel och svarade då fel Redigerad 2 juli, 2005 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Seriöst... Det var redan olagligt att tanka program och spel. Den nya lagen gäller filmer och musik. Vem fan bryr sig? Har snackat med folk som bara "Nej, nu kan DC lika gärna lägga ner. Ingen kommer tanka mer..." Det är ju helt weak. Det kommer inte förändras ett skit. De som slutar tanka för att de är skraja för att snuten ska komma hem till dörren och bråka är ju keffa... Man har ju fuckat the police sedan man tankade MP3:or på Napster. Det har alltid varit olagligt att seeda, vilket alla som använder DC eller Torrents alltid har gjort. Den nya lagen är inte värd skit. Så. Nu var det avhandlat. Ord upp, och ner. Fuck the APB, inte the police btw. Edit : ffs, Grandmaster funny han före. Redigerad 2 juli, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 HItter ingenting om att det blivit olagligt att tanka på varken aftonbladet eller sett på nyhterna eller i tidningar. för de hr väll blivit olagligt? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 HItter ingenting om att det blivit olagligt att tanka på varken aftonbladet eller sett på nyhterna eller i tidningar. för de hr väll blivit olagligt? eller? De har blivit olagligt, polisen vill kanske inte att de ska synas i media att nån blivit tagen för nedladdning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts