Jump to content

Suck.

pottzork
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Seriöst... Det var redan olagligt att tanka program och spel. Den nya lagen gäller filmer och musik. Vem fan bryr sig? Har snackat med folk som bara "Nej, nu kan DC lika gärna lägga ner. Ingen kommer tanka mer..." Det är ju helt weak. Det kommer inte förändras ett skit. De som slutar tanka för att de är skraja för att snuten ska komma hem till dörren och bråka är ju keffa...

Man har ju fuckat the police sedan man tankade MP3:or på Napster. Det har alltid varit olagligt att seeda, vilket alla som använder DC eller Torrents alltid har gjort. Den nya lagen är inte värd skit. Så. Nu var det avhandlat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har bara en sak att tilllägga.. ORKA BRY SIG!

asså inte en chans att dom kommer springa runt och jaga fildelare här och där. vi har även för få poliser i detta avlånga kalla land så jag tror inte att polisen kommer lägga dom få resurserna dom har där.

Redigerad av MR_Lene
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fredag, juli 01, 2005

Groups Attacked:

RiSCISO, Myth, TDA, LND, Goodfellaz, Hoodlum, Vengeance, Centropy, Wasted Time, Paranoid, Corrupt, Gamerz, AdmitONE, Hellbound, KGS, BBX, KHG, NOX, NFR, CDZ, TUN, and BHP were all hit, and were all hit hard.

Slump eller inte?

Och ja, jag kommer fortsätta.

Redigerad av Urachez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fredag, juli 01, 2005

Groups Attacked:

RiSCISO, Myth, TDA, LND, Goodfellaz, Hoodlum, Vengeance, Centropy, Wasted Time, Paranoid, Corrupt, Gamerz, AdmitONE, Hellbound, KGS, BBX, KHG, NOX, NFR, CDZ, TUN, and BHP were all hit, and were all hit hard.

Slump eller inte?

OH MY GOSH! INTE HOODLUM :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fredag, juli 01, 2005

Groups Attacked:

Slump eller inte?

Var står det här?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor