CurunirOfValinor Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Pontén kan suga min röv, jag ska koppla nån elskit till min hårddisk så jag bara behöver trycka på en knapp så dör hela alltet. De fångar mig aldrig!! MuahaAHAHahahahaHAhjahsdlkagösdjhlknsjklölaljsFHSHGOHSGOÖN Är du verkligen född -88? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Det där var andra gången du skrev det i samma tråd Vad blir böterna om man åker fast? Fast som sagt, dom tar ju inte privatpersoner så länge dom inte tankar 5 filmer perdag.. Mm, för att ingen verkar förstå vad som sägs i texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Mitt 24 mbit (men bara 15 än så länge ) har ju precis börjat fungera efter 3 veckors krångel med telia så ni kan ju bara gissa vad jag kommer ägna närmaste timmarna åt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 så ni kan ju bara gissa vad jag kommer ägna närmaste timmarna åt . INgen aning. suga kuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 INgen aning. suga kuk? Hahah gud så rolig du va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hahah gud så rolig du va. Vadå rolig.. du sa åt oss o gissa.. o han gissade... tänk så va han seriös.. du sa att man skulle gissa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Bryter han inte mot PUL när han tar reda på vad vissa personer tankar? Nej, The Dude, han har rätt å se hur mycket dom belastar bredbandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Idag infördes ju lagen. men det står inge på aftonbldadet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Idag infördes ju lagen. men det står inge på aftonbldadet Har också tyckt att det var konstigt. Vill dom hålla oss utan information så dom kan ta oss lättare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Har också tyckt att det var konstigt. Vill dom hålla oss utan information så dom kan ta oss lättare? Tror inte det. aftonbladet är ju en nyhetsbyrå, dom rapporterar ju allt möjligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ska nog ta det lite lungt i börajn och se vad som händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Seriöst... Det var redan olagligt att tanka program och spel. Den nya lagen gäller filmer och musik. Vem fan bryr sig? Har snackat med folk som bara "Nej, nu kan DC lika gärna lägga ner. Ingen kommer tanka mer..." Det är ju helt weak. Det kommer inte förändras ett skit. De som slutar tanka för att de är skraja för att snuten ska komma hem till dörren och bråka är ju keffa... Man har ju fuckat the police sedan man tankade MP3:or på Napster. Det har alltid varit olagligt att seeda, vilket alla som använder DC eller Torrents alltid har gjort. Den nya lagen är inte värd skit. Så. Nu var det avhandlat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) aftonbladet är ju en nyhetsbyrå Nej, Aftonbladet är en kvällstidning... (...som tjänar pengar på skvallernyheter. Det andra slänger dom in för att inte verka oseriösa. ) Redigerad 2 juli, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Jag har bara en sak att tilllägga.. ORKA BRY SIG! asså inte en chans att dom kommer springa runt och jaga fildelare här och där. vi har även för få poliser i detta avlånga kalla land så jag tror inte att polisen kommer lägga dom få resurserna dom har där. Redigerad 1 juli, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Kommer alltid vara trogen pirat DE samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Nej, Aftonbladet är en kvällstidning... (...som tjänar pengar på skvallernyheter. Det andra slänger dom inte för att inte verka oseriösa. ) Men jag kom inte på nått bättre ord FÖR TILLFÄLLET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Fuck the police! trogen pirat, kommer tanka minst lika mkt som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Fredag, juli 01, 2005 Groups Attacked: RiSCISO, Myth, TDA, LND, Goodfellaz, Hoodlum, Vengeance, Centropy, Wasted Time, Paranoid, Corrupt, Gamerz, AdmitONE, Hellbound, KGS, BBX, KHG, NOX, NFR, CDZ, TUN, and BHP were all hit, and were all hit hard. Slump eller inte? Och ja, jag kommer fortsätta. Redigerad 2 juli, 2005 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Fredag, juli 01, 2005 Groups Attacked: RiSCISO, Myth, TDA, LND, Goodfellaz, Hoodlum, Vengeance, Centropy, Wasted Time, Paranoid, Corrupt, Gamerz, AdmitONE, Hellbound, KGS, BBX, KHG, NOX, NFR, CDZ, TUN, and BHP were all hit, and were all hit hard. Slump eller inte? Och ja, jag kommer fortsätta. OH MY GOSH! INTE HOODLUM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Fredag, juli 01, 2005 Groups Attacked: RiSCISO, Myth, TDA, LND, Goodfellaz, Hoodlum, Vengeance, Centropy, Wasted Time, Paranoid, Corrupt, Gamerz, AdmitONE, Hellbound, KGS, BBX, KHG, NOX, NFR, CDZ, TUN, and BHP were all hit, and were all hit hard. Slump eller inte? Och ja, jag kommer fortsätta. Var står det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts