vinnecool Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Kommer tanka ner så in i helvete idag bara för att det går, och i protest. Redigerad 1 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Kommer tanka ner så in i helvete idag bara för att det går, och i protest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Bryr mig inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Kommer tanka ner så in i helvete idag bara för att det går, och i protest. Rätt dumt, med tanke på att dom antagligen kommer sitta och leta mer nu.. Än vad dom lär göra om .... en vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Orka bry sig, Ponten får ta mig bät han vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Bryr mig inte, laddar inte så mycket i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 BTW hur fan ska dom kunna ta fast en? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ursäkta? Domn har ju tagit en massa redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Dom vill ju inte åt privatpersonerna. De jagar ju mest "källan" till problemet. Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Min far har tillgång å sätta dit folk xP, fast han skiter i det, han kan se hur mycket folk tankar och sånt, finns en kille i grannbyn som laddar ner ungefär 20 filmer i veckan xP. Fast farsan bryr sig inte . Hur dom kan se om du tankar? Dom ser hur mycket du tankar via belastning på ditt nät å sånt. Jag är inte helt säker, men det jag förstod av vad farsan sa så tror jag han menade de . OBS: Min far jobbar inte med Antipiratbyrån, Han svettsar fiberoptik, alltså bredband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Min far har tillgång å sätta dit folk xP, fast han skiter i det, han kan se hur mycket folk tankar och sånt, finns en kille i grannbyn som laddar ner ungefär 20 filmer i veckan xP. Fast farsan bryr sig inte . GTApimpfoolife vill skicka en hälsning till din farsa. ROCK ON!!! Wu Zi Mu's farsa är Sveriges hero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Fortsätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Min far har tillgång å sätta dit folk xP, fast han skiter i det, han kan se hur mycket folk tankar och sånt, finns en kille i grannbyn som laddar ner ungefär 20 filmer i veckan xP. Fast farsan bryr sig inte . Hur dom kan se om du tankar? Dom ser hur mycket du tankar via belastning på ditt nät å sånt. Jag är inte helt säker, men det jag förstod av vad farsan sa så tror jag han menade de . OBS: Min far jobbar inte med Antipiratbyrån, Han svettsar fiberoptik, alltså bredband. Bryter han inte mot PUL när han tar reda på vad vissa personer tankar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Bryter han inte mot PUL när han tar reda på vad vissa personer tankar? Nej varför skulle han? Om du tänker på det APB åkte dit för så var det för dom hade lagrat personuppgifter med ip-adress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 #Information till fildelarna Seså alla hederliga fildelare. Ni behöver absolut inte oroa er över den nya lagen som träder i kraft den 1 Juli, år 2005, den är mer till för att skrämma oss fildelare. Den nya lagen kommer inte göra någon skillnad för oss då det redan vart olagligt med fildelning en längre tid, och det betyder 0 % större chans att åka fast. Antipiratbyrån kommer inte ha mer tid eller resurser nu än vad dom haft innan för att jaga oss hederliga fildelare. Ni ska också veta att polisen själva har sagt att de prioriterar bort fildelningsbrott medan de har andra viktigare saker att ta hand om. Nu vill vi inte se att ni fildelare packar ihop och säger Hej Då för eran del, vi vill fortfarande se era glada ansikten i hubbarna. Kom ihåg att vi är många fler än vad dom är, Antipiratbyrån kan inte stoppa oss så länge vi vill kämpa för fildelningen. Vi ville bara meddela er att att ni måste hjälpa oss att tanka ner & ladda upp mer än någonsin den 1 Juli bara för att visa Antipiratbyrån och alla andra myndigheter att vi absolut inte är rädda för deras stora men meningslösa rackartyg. Vi hoppas som sagt på att ni hjälper oss med detta och önskar er alla en fortsatt trevlig och skön sommar. Keep up the good work pirates! //Over and out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 #Information till fildelarna Seså alla hederliga fildelare. Ni behöver absolut inte oroa er över den nya lagen som träder i kraft den 1 Juli, år 2005, den är mer till för att skrämma oss fildelare. Den nya lagen kommer inte göra någon skillnad för oss då det redan vart olagligt med fildelning en längre tid, och det betyder 0 % större chans att åka fast. Antipiratbyrån kommer inte ha mer tid eller resurser nu än vad dom haft innan för att jaga oss hederliga fildelare. Ni ska också veta att polisen själva har sagt att de prioriterar bort fildelningsbrott medan de har andra viktigare saker att ta hand om. Nu vill vi inte se att ni fildelare packar ihop och säger Hej Då för eran del, vi vill fortfarande se era glada ansikten i hubbarna. Kom ihåg att vi är många fler än vad dom är, Antipiratbyrån kan inte stoppa oss så länge vi vill kämpa för fildelningen. Vi ville bara meddela er att att ni måste hjälpa oss att tanka ner & ladda upp mer än någonsin den 1 Juli bara för att visa Antipiratbyrån och alla andra myndigheter att vi absolut inte är rädda för deras stora men meningslösa rackartyg. Vi hoppas som sagt på att ni hjälper oss med detta och önskar er alla en fortsatt trevlig och skön sommar. Keep up the good work pirates! //Over and out Du kan ju gärna skriva vem du har snott texten från också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Pontén kan suga min röv, jag ska koppla nån elskit till min hårddisk så jag bara behöver trycka på en knapp så dör hela alltet. De fångar mig aldrig!! MuahaAHAHahahahaHAhjahsdlkagösdjhlknsjklölaljsFHSHGOHSGOÖN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ni som vill köpa cd-r skivor och mp3spelare och sånt "billigt" (lite billigare iallafall) kan ju beställa från nätet från andra länder.. La? SKa göra det när jag har pengar till nån mp3spelare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag kommer nog fortsätta att ladda ner musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 #Information till fildelarna Det där var andra gången du skrev det i samma tråd Vad blir böterna om man åker fast? Fast som sagt, dom tar ju inte privatpersoner så länge dom inte tankar 5 filmer perdag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts