Jump to content

Suck.

pottzork
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Min far har tillgång å sätta dit folk xP, fast han skiter i det, han kan se hur mycket folk tankar och sånt, finns en kille i grannbyn som laddar ner ungefär 20 filmer i veckan xP. Fast farsan bryr sig inte -_-.

Hur dom kan se om du tankar? Dom ser hur mycket du tankar via belastning på ditt nät å sånt. Jag är inte helt säker, men det jag förstod av vad farsan sa så tror jag han menade de :blink:.

OBS: Min far jobbar inte med Antipiratbyrån, Han svettsar fiberoptik, alltså bredband.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min far har tillgång å sätta dit folk xP, fast han skiter i det, han kan se hur mycket folk tankar och sånt, finns en kille i grannbyn som laddar ner ungefär 20 filmer i veckan xP. Fast farsan bryr sig inte :shifty:.

Hur dom kan se om du tankar? Dom ser hur mycket du tankar via belastning på ditt nät å sånt. Jag är inte helt säker, men det jag förstod av vad farsan sa så tror jag han menade de :P.

OBS: Min far jobbar inte med Antipiratbyrån, Han svettsar fiberoptik, alltså bredband.

Bryter han inte mot PUL när han tar reda på vad vissa personer tankar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

#Information till fildelarna

Seså alla hederliga fildelare. Ni behöver absolut inte oroa er över den nya lagen

som träder i kraft den 1 Juli, år 2005, den är mer till för att skrämma oss fildelare.

Den nya lagen kommer inte göra någon skillnad för oss då det redan vart olagligt

med fildelning en längre tid, och det betyder 0 % större chans att åka fast.

Antipiratbyrån kommer inte ha mer tid eller resurser nu än vad dom haft innan för

att jaga oss hederliga fildelare. Ni ska också veta att polisen själva har sagt att de

prioriterar bort fildelningsbrott medan de har andra viktigare saker att ta hand om.

Nu vill vi inte se att ni fildelare packar ihop och säger Hej Då för eran del, vi vill

fortfarande se era glada ansikten i hubbarna. Kom ihåg att vi är många fler än vad

dom är, Antipiratbyrån kan inte stoppa oss så länge vi vill kämpa för fildelningen.

Vi ville bara meddela er att att ni måste hjälpa oss att tanka ner & ladda upp mer

än någonsin den 1 Juli bara för att visa Antipiratbyrån och alla andra myndigheter

att vi absolut inte är rädda för deras stora men meningslösa rackartyg.

Vi hoppas som sagt på att ni hjälper oss med detta och önskar er alla en fortsatt

trevlig och skön sommar.

Keep up the good work pirates!

//Over and out

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

#Information till fildelarna

Seså alla hederliga fildelare. Ni behöver absolut inte oroa er över den nya lagen

som träder i kraft den 1 Juli, år 2005, den är mer till för att skrämma oss fildelare.

Den nya lagen kommer inte göra någon skillnad för oss då det redan vart olagligt

med fildelning en längre tid, och det betyder 0 % större chans att åka fast.

Antipiratbyrån kommer inte ha mer tid eller resurser nu än vad dom haft innan för

att jaga oss hederliga fildelare. Ni ska också veta att polisen själva har sagt att de

prioriterar bort fildelningsbrott medan de har andra viktigare saker att ta hand om.

Nu vill vi inte se att ni fildelare packar ihop och säger Hej Då för eran del, vi vill

fortfarande se era glada ansikten i hubbarna. Kom ihåg att vi är många fler än vad

dom är, Antipiratbyrån kan inte stoppa oss så länge vi vill kämpa för fildelningen.

Vi ville bara meddela er att att ni måste hjälpa oss att tanka ner & ladda upp mer

än någonsin den 1 Juli bara för att visa Antipiratbyrån och alla andra myndigheter

att vi absolut inte är rädda för deras stora men meningslösa rackartyg.

Vi hoppas som sagt på att ni hjälper oss med detta och önskar er alla en fortsatt

trevlig och skön sommar.

Keep up the good work pirates!

//Over and out

Du kan ju gärna skriva vem du har snott texten från också :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor