Wu Zi Mu Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Har funderingar på å köpa en Dell Dimension 5100 för 7500 kr. Har just nu en Dell Dimension XPS 8733 Väldigt dålig också, men farsan har fått ett Radeon 9500, å jag undrar, Är det värt å köpa en Dell Dimension 5100 för 7500? Är Radeon 9500 bättre eller sämre än Intel® GMA 900 integrerad grafikkort Skulle ni rekomendera Dell Dimension 5100 som speldator? te.x för GTA, BF2, Axis & Allies m.m Kollade runt lite på Datorbutiken.com å hittade en speldator. Denna. Skulle ni rekomendera den för samma krav som frågan ovan? Är det en bra speldator? Skulle verkligen behöva hjälp eller tips om en bra speldator under 8000 kr. Och svar på frågorna.. Redigerad 1 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ska du inte skräddarsy en från Datorbutiken istället, så du får precis det du behöver. Det lär ju inte bli billigare för dom satt på ett Dell-märke direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ska du inte skräddarsy en från Datorbutiken istället, så du får precis det du behöver. Det lär ju inte bli billigare för dom satt på ett Dell-märke direkt. Kanske man skulle kunna göra, fast jag är inte så bra på å plocka ihop saker till en bra speldator. Jag e mer för tuta å kör, inte kolla under huven.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Kanske man skulle kunna göra, fast jag är inte så bra på å plocka ihop saker till en bra speldator. Jag e mer för tuta å kör, inte kolla under huven.. Dom kanske har skräddarsytt en dator på Komplett, Datorbutiken eller någon annan butik. Kolla in där först innan du köper en Dell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Dom kanske har skräddarsytt en dator på Komplett, Datorbutiken eller någon annan butik. Kolla in där först innan du köper en Dell. Som sagt, har hittat en på datorbutiken igår (idag natt), här är den. det är en "skräddarsydd" speldator. undrar nu bara om den är värd pengarna?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Skulle aldrig betala så mycket för den datorn (dell datorn).. du kan inte lira spel med integrerat grafikkort. datorn från datorbutiken är bra och om du inte har orken att sätta ihop en egen så tycker jag att du ska köpa den.. hoppas du är medveten om att det bara är burken bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Som sagt, har hittat en på datorbutiken igår (idag natt), här är den. det är en "skräddarsydd" speldator. undrar nu bara om den är värd pengarna?.. Den är bra iaf, har själv en likadan processor. Kanske skulle va lite mer minne än 512 mb, men det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Skulle aldrig betala så mycket för den datorn (dell datorn).. du kan inte lira spel med integrerat grafikkort. datorn från datorbutiken är bra och om du inte har orken att sätta ihop en egen så tycker jag att du ska köpa den.. hoppas du är medveten om att det bara är burken bara Jag vet att det enbart är burken, ja . Har en massa skärmar här hemma . Tangentbord å mus är lätt å fixa. Dellen har jag glömt , kom fram till att den är bara skit Och ja, Tack för alla svar, var verkligen i behov av det. Redigerad 1 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts