MiRRe Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ja alltså hur gör man för att använda den i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Man lägger den i San Andreas mappen och startar spelet genom den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Man lägger den i San Andreas mappen och startar spelet genom den. Förlåt att jag e trög men det ska inte vara users filen väl utan den på hårddisken eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hur får man fram alltså när man spelar kan man inte få fram den info rutan så man ser vad alla knapparna e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 F12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Fick du in den i spelet? Den ska ligga i mappen där du startar spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
los santos Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag har oxå pizza box men F12 funkar inte för mig. Men jag alla kombinationera uppskriva och dom funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Vad är det för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
los santos Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Vad är vad. Om du mena pizza box så e de en grej som gör att man bara behöver trycka på 1 eller 2 tangenter för att aktivera ett fusk punkt slut. Redigerad 1 juli, 2005 av los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag har fått in den men jag får också skriva upp för F12 funkar inte för mig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Men får du trainern att funka? Händer det nåt....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Men får du trainern att funka? Händer det nåt....? Alltså ja den funkar:) Tack för hjälpen det var schysst:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 .konstigt.. min F12 funkar.. dock funkar inte F12 om man har Speedometer-moden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Eller så har man ett hur grymt minne som helst, och behöver inte skriva upp eller trycka på F12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag har testat den på new game en gång då tryckte jag bara igång den direkt....man måste ha win rar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Vad är vad. Om du mena pizza box så e de en grej som gör att man bara behöver trycka på 1 eller 2 tangenter för att aktivera ett fusk punkt slut. Vad tror du jag menar? Men tack för svaret! Redigerad 1 juli, 2005 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts