Hitman_in_north Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 nån som har Tony Hawk 4 och vill dela kunskap eller nåt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 nån som har Tony Hawk 3 och vill dela kunskap eller nåt?? frågar jag då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 ja har det. men delar inga kunskaper för ja har kört det 1 gång (kör bara vc i princip) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 5 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 jag har inte Thps 3 men jag har kunskap om det...beror hur mycket kunskap man menar!och på thps 4 har jag nog nästan all kunskap om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 jag har några tips om man ska få höga poäng då ska man mest köra på hangar med tony hawk och sänn ska man ställa in så alla ens special triks blir bara bra grind trick sänn lär man sig i i dom och försöker grinada så länge så möjligt obs till tony hawk 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Ni som har tps3 har ni kommit till pirat skeppet på skater island iallafall grinda på pirat flaggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 men oj grinda på pirat flaggan....det måste vare många som inte visste de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 SRY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts