Jump to content

Seinfeld

jaeger
 Share

Recommended Posts

Kanske ska ligga i allmänt isf kan ngn snäll moder8or flytta på den.. :unsure:

Brukar ni kolla på denna fantastiskt roliga serie? 12 minuter kvar tills den börjar på trean.

Bästa serien asså! George och Kramer är mina favoriter.

Brukar ni kolla på den här fantastiska serie? Om inte, så går den från 00.30 - 01.30 på trean. Om det är så att ni kollar på serien vem/vilka är din/a favorit/er?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Såg du avsnittet typ igår/förrigår då Kramer vinner på hästar? Jag har sett det avsnittet hur många gånger som helst och jag kommer aldrig tröttna på det. Speciellt i slutet då Elaine, Kramer, Jerry sitter och fikar och George kommer in i lakanet och sen så ska alla typ dra och då betalar Kramer.. Jerry och Elaines blickar till varandra är bäst asså.. haha garvar när jag bara tänker på det. hehe.

GTApimpforllife:

Korta glasögon och flintisitenkillen är George.

Jerry Seinfeld heter han. Hej då , nu börjar det

Redigerad av jaeger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kramer for the shizzle. Han är underbar. Totalt väck hela tiden. :shifty: Love it!

Ord på det.. älskar när han glider in genom dörren, ett favoritavsnitt är när Kramer badar i sjön eller det dem visade på seinfeld-marathon, det där när dem tabbar bort bilen i ett parkeringshus, kommer inte ihåg namnen på avsnitten.

The Kramer

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seinfeld är självfallet en riktig favorit. Har första och andra säsongen på DVD, kommer definitivt att skaffa resten när jag har pengar.

Favoritkaraktär, mycket jämt mellan George och Kramer!

Ligger rätt btw.

Har också Säsong 1 & 2 & 3 Visserligen är det inte jag som kollar på serien.

Utan det ärmin kära fader som kollar och köpt boxarna. :lol:

Redigerad av _-MadeMaN-_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor