jaeger Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Kanske ska ligga i allmänt isf kan ngn snäll moder8or flytta på den.. Brukar ni kolla på denna fantastiskt roliga serie? 12 minuter kvar tills den börjar på trean. Bästa serien asså! George och Kramer är mina favoriter. Brukar ni kolla på den här fantastiska serie? Om inte, så går den från 00.30 - 01.30 på trean. Om det är så att ni kollar på serien vem/vilka är din/a favorit/er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Seinfeld är självfallet en riktig favorit. Har första och andra säsongen på DVD, kommer definitivt att skaffa resten när jag har pengar. Favoritkaraktär, mycket jämt mellan George och Kramer! Ligger rätt btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har sett ett Seinfeld avsnitt. Gillade den där lilla killen med glasögon och lite småflintig. Nån som vet namnet?? Sen gillar jag självaste Seinfeld (vet inte förnamnet) för han ser ut som Mike Modano en hockeyspelare i Dallas Stars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Såg du avsnittet typ igår/förrigår då Kramer vinner på hästar? Jag har sett det avsnittet hur många gånger som helst och jag kommer aldrig tröttna på det. Speciellt i slutet då Elaine, Kramer, Jerry sitter och fikar och George kommer in i lakanet och sen så ska alla typ dra och då betalar Kramer.. Jerry och Elaines blickar till varandra är bäst asså.. haha garvar när jag bara tänker på det. hehe. GTApimpforllife: Korta glasögon och flintisitenkillen är George. Jerry Seinfeld heter han. Hej då , nu börjar det Redigerad 30 juni, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Hej då , nu börjar det Nah, det är Dödlig Puls. Redigerad 30 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Åhhhhhhhhhh... Fick nyss reda på att Seinfeld börjar 01.55 Fyfan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Åhhhhhhhhhh... Fick nyss reda på att Seinfeld börjar 01.55 Fyfan.. TV3 svänger med tiderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jadå, härlig underhållning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag älskar Seinfield, har alla säsångerna på DVD. min favorit är helt klart Newman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag älskar Seinfield, har alla säsångerna på DVD. min favorit är helt klart Newman Alla? Har bara släppts fyra hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Alla? Har bara släppts fyra hittils. Men han kanske menar alla som har släpts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Men han kanske menar alla som har släpts Eller så är han ett ont supergeni som försöker lura i oss att alla nio säsonger finns på DVD. *HORROR* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Eller så är han ett ont supergeni som försöker lura i oss att alla nio säsonger finns på DVD. *HORROR* ELLER. så har han hittat alla säsonger på datorn, och gjort dom levande med brännbara skivor. då har han ju alla säsonger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 George Costanza är den bästa karaktären i sitcom-historia. Helt flawless... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Nej, de brukar ja inte kolla på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Kramer for the shizzle. Han är underbar. Totalt väck hela tiden. Love it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Kramer for the shizzle. Han är underbar. Totalt väck hela tiden. Love it! Ord på det.. älskar när han glider in genom dörren, ett favoritavsnitt är när Kramer badar i sjön eller det dem visade på seinfeld-marathon, det där när dem tabbar bort bilen i ett parkeringshus, kommer inte ihåg namnen på avsnitten. The Kramer Redigerad 1 juli, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Åh vilka avsnitt det var igår.. I love it! Colin O'Brien och Dylan Murphy hahahha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Åh en hel helg till nästa avsnitt. Åhh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Seinfeld är självfallet en riktig favorit. Har första och andra säsongen på DVD, kommer definitivt att skaffa resten när jag har pengar. Favoritkaraktär, mycket jämt mellan George och Kramer! Ligger rätt btw. Har också Säsong 1 & 2 & 3 Visserligen är det inte jag som kollar på serien. Utan det ärmin kära fader som kollar och köpt boxarna. Redigerad 2 juli, 2005 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts