SlipKnoT666 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag undrar hur man ändrar storleken på tecknerna på internet. Jag råkade komma åt någon knapp och då vart genast alla bokstäver större (kolla bilden). Som tex på google. Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 "visa -> textstorlek -> "storleken du vill ha" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Håll inne Ctrl och scrolla med mushjulet. Uppåt för mindre text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag undrar hur man ändrar storleken på tecknerna på internet. Jag råkade komma åt någon knapp och då vart genast alla bokstäver större (kolla bilden). Som tex på google. Tacksam för svar Håll in Ctrl och rulla på scrollhjulet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Tack så mycket aha det var vist så jag gjorde när jag tryckte på några knappar Redigerad 30 juni, 2005 av SlipKnoT666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts