toxicen Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Tja... Hej jag vill bara påpeka att jag tycker att ni borde kanske byta eran huvud logga jag tycker att den burjar bli lite tråkig. Det har ju varit samma nu veldigt länge. Annars tycker jag att ni är en toppen sajt. M.V.H ToXiCEn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Usch, jag orkar inte äns tänka på det nu! Jag har så många andra saker som ska fixas på GTAsajten just nu och snart börjar skolan... men kanske om 1-2 månader... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 men kanske om 1-2 månader... gånger 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 ok det kanske skulle vara lite mer VC i loggan annars är den bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts