Cortez Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vill bara säga åt Marilyn Manson-älskare att fundera på om de ska göra ett inköp av spelet Area 51. Varför? Det finns 2 huvudkaraktärer i detta spel, och Marilyn Manson gör rösten till den ena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jepp, som i "ja, jag har den" eller "ja, den är dålig" Jepp som i att jag har Conan klippet. @cortez fast de betyder inte att spelet är kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 @cortez fast de betyder inte att spelet är kul.. Inte helt sämst i alla fall enligt GE: http://www.gamingeye.com/pc/artiklar/artik...=review&id=3705 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Inte helt sämst i alla fall enligt GE: http://www.gamingeye.com/pc/artiklar/artik...=review&id=3705 Påminner mycket om doom3 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Inte helt sämst i alla fall enligt GE: http://www.gamingeye.com/pc/artiklar/artik...=review&id=3705 Cortez: Brukar du hänga på GE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Cortez: Brukar du hänga på GE? Ibland, dock under namnet "Hypnosos" där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jepp som i att jag har Conan klippet. @cortez fast de betyder inte att spelet är kul.. Skicka? Msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Cortez: Ah okej, jag hänger där regelbundet under namnet...BlinD-PoweR. Ja, jag skapade kontot för ett x antal år sedan därav det überc00la n1ck3t. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jepp som i att jag har Conan klippet. Kan du skicka till mig med via msn eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Lyssnar mycket nu på Dope Hat och Long hard road out of hell. förjävla bra låtar Telephone och Rock n Roll är konstiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Lyssnar mycket nu på Dope Hat och Long hard road out of hell. förjävla bra låtar Telephone och Rock n Roll är konstiga Har du sett long hard road videon den är lite konstig . Heter låten verkerligen bara Rock n Roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har du sett long hard road videon den är lite konstig . Heter låten verkerligen bara Rock n Roll INte sett videon. men i Rock n Roll är det typ konstiga ljud ibakrunden och man hör gaska ofta marilyn manson säga "This is what rock n roll was ment to be" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 INte sett videon. men i Rock n Roll är det typ konstiga ljud ibakrunden och man hör gaska ofta marilyn manson säga "This is what rock n roll was ment to be" Vilket album ligger Rock n Roll på?? Men dope hat är väl ifrån a portrait of an american family tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 INte sett videon. men i Rock n Roll är det typ konstiga ljud ibakrunden och man hör gaska ofta marilyn manson säga "This is what rock n roll was ment to be" I bakrunden kommer ljud från hans intervjuv (?) skiva. Som typ: What is your favorite punish item? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts