vinnecool Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Vad hände med min topic? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...28992&hl=manson Redigerad 30 juni, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Han menar nog att killen som är två:a från vänster är Tim Sköld, för det är han. Nupp. det där är gitarristen. Tim sköld spelar bas. Räkna strängarna Vad är det ni diskuterar? vad var det jag sa från början? Redigerad 30 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Nupp. det där är gitarristen. Tim sköld spelar bas. Räkna strängarna Vad är det ni diskuterar? vad var det jag sa från början? Först frågar du vem som är basist, sen säger du att det är Tim Sköld, sen säger jag att Tim Sköld är Tim Sköld på bilden, och då påstår du att han är gitarrist, och i samma inlägg att han spelar bas. Så jag är lite förvirrad. Jag har ingen aning om hur Tim Sköld ser ut eller vem det är, bara att det står Tim Sköld på hans bild, så det borde vara han, inte sant? Redigerad 1 juli, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Tainted love... Den är grym... Bata hört den och en annan med Manson. Lyssnar på Tainted love nu ... och tainted love är en cover. Inte hans låt. Orginalet finns med i SA, kommer inte ihåg vilken radiokanal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Först frågar du vem som är basist, sen säger du att det är Tim Sköld, sen säger jag att Tim Sköld är Tim Sköld på bilden, och då påstår du att han är gitarrist, och i samma inlägg att han spelar bas. Så jag är lite förvirrad. Jag har ingen aning om hur Tim Sköld ser ut eller vem det är, bara att det står Tim Sköld på hans bild, så det borde vara han, inte sant? Tim Sköld spelar bas. det är han längst till höger (eftersom han brevid manson har en gitarr i handen ) TIMMAH (south park...) http://home.online.no/~gu-lila/manson/por-skold.jpg ersatte TWIGGY vid inspelning av "the Golden age of grotesque" skivan... Men va fan. Dom har ju ingen gitarist på den där bilden? från vänster Manson (sång) Tim sköld (han spelar tydligen både bas å gitarr, men vem fan såg jag live då? ) sen Madonna Wayne Gacy (synth) och Ginger Fish (trummor) Då va de Tim hela tiden men. Vem fan spelar dom LIVE med då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 ... och tainted love är en cover. Inte hans låt. Orginalet finns med i SA, kommer inte ihåg vilken radiokanal. Sa de förrut... . Personal jesus är åxå en cover. . den finns åxå på SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Tainted Love är en cover på Soft Cell's låt med samma namn, som kom 1981. Sweet Dreams är en cover på Eurythmic's låt med samma namn, som kom 1983. Jäkligt goa låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Tainted Love är en cover på Soft Cell's låt med samma namn, som kom 1981. Sweet Dreams är en cover på Eurythmic's låt med samma namn, som kom 1983. Jäkligt goa låtar Fast Marilyn Mansons version tar allt. Hittade just en video där han är på en radiostation. Fett skön. Det kommer ett fans som babblar på om sin kompis, så dom hämtar hennes kompis, och han får komma upp och träffa Marilyn Manson på ett villkor, att han gråter och visar arslet han kunde inte gråta men marilyn Manson tvingade honom att visa arlset, så det gjorde han. Sen gjorde manson det, sen någon annan okänd lirare fett kul asså. Sen mobbar han sin livvakt. grymt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Tim Sköld spelar bas. det är han längst till höger (eftersom han brevid manson har en gitarr i handen ) TIMMAH (south park...) ersatte TWIGGY vid inspelning av "the Golden age of grotesque" skivan... Men va fan. Dom har ju ingen gitarist på den där bilden? från vänster Manson (sång) Tim sköld (han spelar tydligen både bas å gitarr, men vem fan såg jag live då? ) sen Madonna Wayne Gacy (synth) och Ginger Fish (trummor) Då va de Tim hela tiden men. Vem fan spelar dom LIVE med då? När Lest we forget så hade dom ingen kille som bara skulle spela gittar men sen hitta dom en efter MM släppte albumet Visste ni att Marilyn Manson inte heter det i verkligheten utan Brian Hugh Warner, marilyn tog han från Marilyn Monroe och Manson från massmördaren Charles Manson Redigerad 1 juli, 2005 av SlipKnoT666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Visste ni att Marilyn Manson inte heter det i verkligheten utan Brian Hugh Warner, marilyn tog han från Marilyn Monroe och Manson från massmördaren Charles Manson No shit? Det går att hitta på de flesta fansites! Och, ja, han gör måga covers, men så länge han gör det bra spelar det väl ingen roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Han sjunger jävligt bra iaf.... Kan ni ge några tips på bra låtar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Han sjunger jävligt bra iaf.... Kan ni ge några tips på bra låtar ? Visst Sweet dreams (are made of this) Coma white Coma black Personal Jesus The fight song Rock is dead mOBSCENE Disposable teens Long hard road out of hell Tainted love mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Kommer bara på en låt som manson har gjort. den låter typ så: I got to...get away osv vad heter det? och så tycker jag inte om marylin manson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Kommer bara på en låt som manson har gjort. den låter typ så: I got to...get away osv vad heter det? och så tycker jag inte om marylin manson Det är Tainted love. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Personal jesus är åxå en cover. . den finns åxå på SA Herregud måste han göra covers på det allra största låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Herregud måste han göra covers på det allra största låtarna. Så länge dom är bra, så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Visste ni att Marilyn Manson inte heter det i verkligheten utan Brian Hugh Warner, marilyn tog han från Marilyn Monroe och Manson från massmördaren Charles Manson DAAAAH!!! herregud. Alla har blandat en kvinlig kändis och en manlig seriemördare de visste ja för lääänge sen Marilyn Manson = Marilyn Monroe och Charles Manson Madonna wayne Cracy (pogo) = Maddona och Wayne Gacy Twiggy Ramirez = 60tals moddelen Twiggy och Richard Ramirez Ginger Fish - Ginger Rogers och Albert Fish Twiggy heter på riktigt Jeordie White Marilyn heter på riktigt Brian hugh Warner Madonna wayne Gacy (pogo) heter på riktigt Steven Bier John 5 gick under eget namn Ginger Fish heter egentligen Kenny Wilson eDIT: tim sköld, ball kostym Redigerad 1 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 DAAAAH!!! herregud. Alla har blandat en kvinlig kändis och en manlig seriemördare de visste ja för lääänge sen Marilyn Manson = Marilyn Monroe och Charles Manson Madonna wayne Cracy (pogo) = Maddona och Wayne Gacy Twiggy Ramirez = 60tals moddelen Twiggy och Richard Ramirez Ginger Fish - Ginger Rogers och Albert Fish Twiggy heter på riktigt Jeordie White Marilyn heter på riktigt Brian hugh Warner Madonna wayne Gacy (pogo) heter på riktigt Steven Bier John 5 gick under eget namn Ginger Fish heter egentligen Kenny Wilson eDIT: tim sköld, ball kostym Jag brukar veta saker lite sent Hur många är det som har Manson kläter/accesoarer?? Jag har tröjjor och en "flagga" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hur många är det som har Manson kläter/accesoarer?? Jag har tröjjor och en "flagga" Har 1 stor affish på mansons ansikte, helt vitt. Mitt emot sängen, så den ser man alltid när man somnar och vaknar. och 2 tshirts. varav 1 är en turne tshirt ska köpa en tjocktröja när jag har pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Är rykterna om att Manson dödar hundar sanna? Jag tror iaf inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts