eXotic Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vart finns det en brandbil i Los Santos ? Behöver en.. Sen kan ni ge tips på ett bra ställe att göra Fire Fighting missions.. Jag var på Lvl 11 som högst nät antingen en av dom brinnande gubbarna sprang nerför ett stup så jag inte kunde spruta vatten på dom eller att jag välte brandbilen så jag har varit skapligt förbannad idag .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Det finns en brandbil nära den där cykelbanan i Los Santos (och jag blandar inte ihop med ambulans) Sen är det smidigast att göra FireFightter ute på landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
los santos Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Kör sönder en bil så den börjar brinna så kommer dom illa kvickt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Kör sönder en bil så den börjar brinna så kommer dom illa kvickt SPOILER Jag är där där det är kaos så de brinner överallt i princip.. Men ibland är det brandbilar överallt och ibland ser man ingen på en timme .. Btw så har jag hittat en brandbil.. Foolife @ vart på landet tycker du jag ska vara ? Jag har prövat SF längst ner till vänster.. Men ibland så springer gubbarna ner för stupet som finns på sidan om vägen och då blir inte jag glad .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Foolife @ vart på landet tycker du jag ska vara ? Jag har prövat SF längst ner till vänster.. Men ibland så springer gubbarna ner för stupet som finns på sidan om vägen och då blir inte jag glad .. Annars kan du också Pröva Las Venturas. Det är absolut inte många backar där och ganska breda vägar. Ja pröva LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Tack ska sticka iväg dit direkt och testa .. BrB och talar om hur det gick .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Tack så mycket GTAPimpFooLife Ja klarade Lvl 12 .. Edit Sry För Dubbelpost :"> Redigerad 30 juni, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Tack så mycket GTAPimpFooLife Ja klarade Lvl 12 .. Edit Sry För Dubbelpost :"> Varsågod. Grattis by the way. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 På gatan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 På gatan vadå ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Det finns en fin brandbil bakom brandstationen i San Fierro. I Doherty nära ens "mack". Fast den har en stege istället för en vattenkanon. *SPOILER* Likadan brandbil som på uppdraget "End of the line". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Om du läste igenom Topicen kanske du såg att jag inte behövde mer hjälp så var vänliga och låt topicen dö ut i fred tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 På gatan vadå ? Jag menar att brandbilar oftast hittas på gator... vägar... vad förstår du inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 När du ska göra alla brand manna uppdragen gör de i Angel Pine,det är mitt förslag.Samma när du ska göra alla ambulance uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag hittar ingen brandbil. Jag ska leta lite till nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 När du ska göra alla brand manna uppdragen gör de i Angel Pine,det är mitt förslag.Samma när du ska göra alla ambulance uppdragen. Men Läs igenom Topicen.. Jag har redan klarat de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Men Läs igenom Topicen.. Jag har redan klarat de Fast man kanske kan fortsätta att skriva om Brandbils uppdragen ändå. Det är ju onödigt att ha flera trådar på en sida som alla handlar om samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jo iof. Då blir ju min tråd känd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts