Stoffe Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Var finns filen i SA där alla bilnamn står? Så att man kan ändra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Var finns filen i SA där alla bilnamn står? Så att man kan ändra... American.gxt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 American.gxt... Är det? Trodde jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Är det ju inte alls? Där står inga bilnamn.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Är det ju inte alls? Där står inga bilnamn.... Jo.. Hur tror du att SCM filen ska kunna kalla på GXT strängarna om dem inte finns? Redigerad 30 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jo, nu hittade jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jo, nu hittade jag det Hmm, namnen är där, men man kan inte ändra? Då funkar inte spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts