Arman Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Skulle inte en bildslumpsruta kunna vara något vid startsidan? Vid namn "Dagens bild" eller liknande? Men då krävs det ju egentligen medlemmar/besökare som uppladdar bilder exakt varje dag även om release-vågen som vi har nu, klarnar... Vad tycker admin? Vad tycker du som medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Om du menar bilder i form av screenshots ifrån GTA (vilket du förmodligen gör), så är det en ganska bra idé. Redigerad 30 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Veckansbild istället. Men då ska det vara en rolig bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Veckans bild = en bugg eller annat kul. bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Det håller jag också med om. Sånt är ju alltid kul att titta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Veckans bild hmmm... då antar jag att du menar från GTA, men då undrar jag om det spelar roll vilket GTA det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Veckans bild hmmm... då antar jag att du menar från GTA, men då undrar jag om det spelar roll vilket GTA det är? Antagligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Veckans bild låter kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Låter helt fantastiskt. att man inte kom på det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Drar upp Någon som vidarebefodrat idèn till den mäktige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Drar upp Någon som vidarebefodrat idèn till den mäktige? Not me... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Men då får det BARA vara GTA. Som kaboom föreslog. Behöver inte alls vara en bugg kan också vara något som råkat hända när du spelar m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Men då får det BARA vara GTA. Som kaboom föreslog. Behöver inte alls vara en bugg kan också vara något som råkat hända när du spelar m.m. Men klart det bara blir GTA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts