Pimpalicious Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Gta SA kraschar, jag har haft spelet i någon vecka nu och helt plötsligt började det att krascha idag när jag spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har du moddat? Jag tror att det kan krascha då inte säker iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Sänka grafik-kvaliten kanske?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraten Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Du kanske ska testa och installera om? Glöm inte att göra en backup på "Gta San Andreas User Files" i så fall, så du inte blir av med dina savefiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 MIn krachar också efter en timme eller 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Demir Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 MIn krachar också efter en timme eller 2 I ditt fall så beror det nog på att datorn blir överhettad Min brosha hade likadant problem, så vi damsög i datorn, och nu krashar det inte längre, innan så krashade till och med CS av dammet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
allanidalen Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Om man har lekt för mycket med handling så kan det gå så =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts