Gerard0 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jaaa... hur tar man bort radion ? finns de nån fil man raderar eller kan man göra de på nåt sätt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Sätt på "Radio OFF"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Sätts den inte igång igen då när man byter bil?? mit tips e att sänka music volym till lägsta aå hör du den ej iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gerard0 Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Sätt på "Radio OFF"... Jag menar så man kan ta bort den förgott liksom orkar inte holla på o byta till " Radio OFF " hela tiden fins de inget annat sätt så man kan få bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gerard0 Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Sätts den inte igång igen då när man byter bil?? mit tips e att sänka music volym till lägsta aå hör du den ej iaf. Jaa.. tack för tipset.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag menar så man kan ta bort den förgott liksom orkar inte holla på o byta till " Radio OFF " hela tiden fins de inget annat sätt så man kan få bort den Heregud stör den dig så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Det är ju fan skön musik i GTA.San Andreas... Krose är fan ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Offtopic(sorry):San andreas radion skulle inte va ngt utan KRose. Ontopic:Det va så lite så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 K Rose ? .. Är inte de "Bond"Musiken ? Själv håller jag på K Jah West Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 K Rose ? .. Är inte de "Bond"Musiken ? Själv håller jag på K Jah West Vadå KRose har aldrg vart med i nån Bondfilm. Eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vadå KRose har aldrg vart med i nån Bondfilm. Eller?? Bondemusik tror jag att han menar men han tyckte väl att det lät bättre/flyter bättre på när han förkortade det till bondmusik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eztevez Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Får man inte välja i installationen om man vill ha med radion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Bondemusik tror jag att han menar men han tyckte väl att det lät bättre/flyter bättre på när han förkortade det till bondmusik. Helt rätt Gurfi.. Jag tänkte bara inte på att man skulle ha med ett -e- i BondEMusik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Helt rätt Gurfi.. Jag tänkte bara inte på att man skulle ha med ett -e- i BondEMusik Annars heter stilen Country.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Helt rätt Gurfi.. Jag tänkte bara inte på att man skulle ha med ett -e- i BondEMusik Men asså jag driver med dig bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vadå KRose har aldrg vart med i nån Bondfilm. Eller?? Hehe. Det skulle inte sitta fint med " All my exes live in texas" i slutscenen i Goldeneye. Tro mig. Eller "Crazy" När Dr.No dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kjoada Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 KROSE äger alla kanaler!! grymt sköna låtar, kanske lite annorlunda, men va tusan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mangoose Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 K-DST är bäst enligt mig, men KROSE är inte heller helt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Men asså jag driver med dig bara. Haha ok Renard @ Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ChRiiLLe Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Radio Los Santos e ju helt klart den skönaste Vart dock grovt irriterad när jag höll på med bilskolan då samma skitkanal, med samma skitlåt hoppa igång från början igen när man starta om ett test. Väldigt jobbigt om det tar ett tag att få 100% på dem :S Bästa tipset för att få bort den är nog det som qouad_Gta skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts