megawatti Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hej, jag har spelat i en Cod klan i snart 1 år, börjat trötta på liret. Även fast det går så bra vi är en av de bästa klanerna i sverige och skulle kunna bli myk mer. behöver tips på spel! inte bf 2 tack.. Det ska inte vara för höga krav på det heller, typ som hl2 Klarar HL2 i medium på 1024 x 7xx. Jag har en 1300mhz 384 iram och radeon 9800 se @ non-pro. //mvh megawatti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Unreal tournament ! World of Warcraft ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hej, jag har spelat i en Cod klan i snart 1 år, börjat trötta på liret. Även fast det går så bra vi är en av de bästa klanerna i sverige och skulle kunna bli myk mer. behöver tips på spel! inte bf 2 tack.. Det ska inte vara för höga krav på det heller, typ som hl2 Klarar HL2 i medium på 1024 x 7xx. Jag har en 1300mhz 384 iram och radeon 9800 se @ non-pro. //mvh megawatti Måste bara fråga vilken clan du lirar i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Operation Flashpoint resistance + mods Redigerad 30 juni, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Wolfenstein: Enemy Territory för guds skull! Lirat det i snart 2 år och har inte tröttnat än!! (Finns att ladda hem från fileplanet.com / fragzone.com / castlewolfenstein.com / planetwolfenstein.com /filefront.com etc etc) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Måste bara fråga vilken clan du lirar i? VI var en av de bästa clanerna, deberomda.se...::db:: Gaah va gammla lir , ska nog börja lira q3 eller något aoe Redigerad 1 juli, 2005 av oooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Snälla, tänk på titeln när ni skapar en topic. "Spel!" säger ju verkligen mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 VI var en av de bästa clanerna, deberomda.se...::db:: Gaah va gammla lir , ska nog börja lira q3 eller något aoe Ok, då har jag mött er . Vi vann har jag för mig, vad nickar du på CoD? Jag var med i SRL, Swedish Raging Lynx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Nää det var vi som vann mot er.. kolla CB... =) :: db :: megawatti fast db är ju nere så jag spelar nu i "Star" nickar Star** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Nää det var vi som vann mot er.. kolla CB... =) :: db :: megawatti fast db är ju nere så jag spelar nu i "Star" nickar Star** Hmm såg inte att ni mött SRL, men ni hade mött Questionmarks. Dom är sponsrade av SRL, ni spela lika mot dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts