Anathema Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hejsan. Jag håller på att köra uppdraget Beat Down on B Dup. Jag tar över området och då dör Sweet direkt av en av B dups livvakter. Hur ska jag göra för att detta inte ska hända? Jag hinner inte röra mig och direkt så dör Sweet. tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Öhh... smart att skriva att Sweet dör och sedan skriva spoiler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag tror inte att det ska hända... Han får nog mission failed då han dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Öhh... smart att skriva att Sweet dör och sedan skriva spoiler... Ursäkta att jag tränger på men det är ett uppdrag när han och CJ ska ta över lite gäng tillsammans. Så det är inte medningen att han ska dö egentligen. Så någon form av Spoiler är det ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts