The Dude Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag kommer inte upp högre än 25 fps i SA, oavsätt vilka grafiska inställningar jag har. På 1600x1200 med högsta på allting ligger den på 25 fps. Med 640x480 och lägsta på allting är det 25 fps ligger den fortfarande på 25 fps. Datorn är inte den bästa men lägsta grafiken borde i alla fall flyta lite bättre än högsta. Specs: P4 @ 2ghz Radeon 9800 Pro (dock bara 4x agp på mb:t) och nåt halvtaskigt 512 mb minne. Nån ide om hur jag kan fixxa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Testa att stänga av v-synk och inställnignen FRAMELIMITER i gta? i alla 3 gta spelen i 3d har det vart en limit på 25- 30 fps. du behöver inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vsync borde faktiskt vara PÅ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vsync borde faktiskt vara PÅ. Öö jag har ingen option om Vsync? Det blev skillnad när jag stängde av framerate limitern. Ska utforska det vidare i morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuzmd Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag har också bara 25 fps på alla upplösningar, men det laggar inte så jag klagar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag får upp till 90 fps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 V-synk står nog på programkontrollerad eller alltid på i dina drivruiner. det betyder att den spärrar fps vid det tal som spelet har bästmt. i gta behöver du inte mer en 25 fps. Kanske i Cod och quake du behöver det, men inte i gta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 V-synk står nog på programkontrollerad eller alltid på i dina drivruiner. det betyder att den spärrar fps vid det tal som spelet har bästmt. i gta behöver du inte mer en 25 fps. Kanske i Cod och quake du behöver det, men inte i gta... Jo alltså, det flyer inte perfekt på 25 fps. Jag stör mig uppenbarligen på det. Men det går ju att spela i all fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts