Gerard0 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jaaa.. Finns de nån mod som gör att man kan ha mera en 4 fordon i ett garage ? eller finns de nåt man kan ändra på så att man kan ha flera ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Jaaa.. Finns de nån mod som gör att man kan ha mera en 4 fordon i ett garage ? eller finns de nåt man kan ändra på så att man kan ha flera ? Finns ett litet knep, när du har garaget fullt kommer du med nästa bil och krockar i gragedörren och går ur när bilen fortfarande är imot, då öppnas ju porten då hoppar du in i bilen, så e det bara att köra in, om du inte krockar den i porten kommer ngn av de bilar som stod där innan försvinna jag har haft 23 st motorcycklar i ett o samma garage, enda begränsningen är utrymmet, som på riktigt dvs. Redigerad 30 juni, 2005 av DIEmade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Finns ett litet knep jag upptäckt... Ursäkta, men menar du verkligen att du upptäckt det? Du är inte helt ensam om det iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ursäkta, men menar du verkligen att du upptäckt det? Du är inte helt ensam om det iaf... Okej sorry, hade ingen aning om det, jag råkade bara göra det o det funka, men jag kan ta bort att jag "upptäckte" det då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Trodde inte man kunde göra det i SA. För när jag har förmånga fordon i mit garage så står det att det inte får patts så många fordon och garage dörren stängs ej. Har på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ursäkta, men menar du verkligen att du upptäckt det? Du är inte helt ensam om det iaf... Men åå vad e det att tjafsa om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts