darkjak Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Kolla in det här! Ser ut att va samma gubbe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Kolla in det här! Ser ut att va samma gubbe... Antagligen inklippt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 De ser ju inte ens lika ut. Iallafall, vad jag tror så är bilden från en grafikkontroll där de kollar hur snyggt de kan få det men inte från spelet. Det är ju iallafall inte nån liten fan som gjort bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Tror knapapst dom har hunnit så långt, kan va som första bildden från GTA SA som någon visade, att dom har gjort en "skiss" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Om det är sant så tror jag inte nästa GTA spel blir så jätte bra... Liksom Dessa GTA har typ varit: GTA New York GTA Miami GTA San Fransisco, Las Vegas vad ska komma nu? 70 talet eller?... framtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tetris Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag tror att bilden är inte galsk...farför skulle dom släppa ut en bild för och sen en annan efter några år... på nästa gta...DET är kanske en lättrod............. MAN får tänka positivt....! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag tror att bilden är inte galsk...farför skulle dom släppa ut en bild för och sen en annan efter några år... på nästa gta...DET är kanske en lättrod............. MAN får tänka positivt....! Vinnaren i klassen bäst stavning is tetris!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Om det är sant så tror jag inte nästa GTA spel blir så jätte bra... Liksom Dessa GTA har typ varit: GTA New York GTA Miami GTA San Fransisco, Las Vegas vad ska komma nu? 70 talet eller?... framtiden? Troligtvis 60 eller 70 talet vet inte vilket av dem först eftersom GTA2 och GTA London utspelar sig utifrån människors framtids ideer ifrån 60 och 70 talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag vill att nästa ska vara i framtiden... 2054 typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vinnaren i klassen bäst stavning is tetris!!!!!!! Du ligger inte långt efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Bilderna påminer om midtowm madness ifall nån kommer i håg d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Jag tror att bilden är inte galsk...farför skulle dom släppa ut en bild för och sen en annan efter några år... på nästa gta...DET är kanske en lättrod............. MAN får tänka positivt....! *gör ett försök* Jag tror inte att bilden är falsk...varför skulle dem släppa en bild och sen en till efter några år på nästa gta, det är kanske en ledtråd. Man får tänka positivt. fattar fortfarande inte. Redigerad 5 augusti, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Haha inte jag heller, kan du försöka att skriva så man fattar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts