Egget91 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Behöver man en dator för att kunna andvända GTA : San Andreas Action Replay? Edit: Ska ha den till PS2 Redigerad 30 juni, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nej, den ska inte flyttas.. Och ja man behöver en dator till det.. tror jag :S kanske funkar på xbox, har det bara på ps2 och pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nej man behöver en PS2...Jag vet inte om dom dära sakerna finns till PC och Xbox...Så jag svarar bara att man behöver ett PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Woot! seriösT? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Woot! seriösT? :S Vad pratar du om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ChRiiLLe Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Är det en vanlig Action Replay du snackar om? Som funkar typ som en Gameshark? Isåfall så får du ju köpa en som är gjord för PS2, och nej, du behöver inte dator för den. Hade en sån till min PS1a och gick utmärkt utan dator till, fast det underlättar med dator vid inskrivning av koderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Kan någon förklara hur en sån där "action replay till San andreas" funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts