pocket_brother Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 LunarSTORM äger!!! det suger INTE! Det kostar för det första inte 10kr att vara medlem utan det e pro funktionen...visst är det segt ibland....mend et är skit bra..... Hahahahaha det roligaste jag har hört på 7 år jag har aldrig skratt så i mitt liv förut varje gång jag tänker på vad sa så skrattar jag du har gett mig evig lycka ahahhahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Hum... Ni vet att jag känner rick va? Webbmaster... Men vem bryr sig om de? LUNAR SUGER KOBALLE!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ultras Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 (redigerad) Men ge er va! Låt han tycka om det om han vill... gillar ni det inte så ge fan i och klaga då! (och nej jag använder inte lunar ). Redigerad 9 januari, 2003 av Ultras Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Men ge er va! Låt han tycka om det om han vill... gillar ni det inte så ge fan i och klaga då! (och nej jag använder inte lunar ). smart sagt,det är fritt land! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skejtnisse Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 jag hatar lunarstorms snuttegulliga yta...fy f*n Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 ...Tror inte jag har haft nått Lunarstorm konto nån gång....men om jag haft det så heter jag Funnylin där med!...aldrig riktigt gillat communities grejer dom handlar inte om nått!...gtasajten är det enda rätta!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 (redigerad) På gtasajten finns allt: Webbshop, forum, modds och mycket mer Redigerad 9 januari, 2003 av W-Master Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Jag kör med mitt motto: Alla barnen hade lunar förrutom Siv, för hon hade ett liv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 ja tycker lunar e skit bra! För då hålls ju alla fjortisar på samma ställe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Playahead e bättre en Lunarstorm. Lunarstorm suger, för att det e det fulaste designen på sidan man har sett. Och tjänsterna på sidan e sugiga också..så Playahead "Owning" tha LunarShit ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag har lunar, fast det är ju inte precis jätte roligt. Sitter mer på gtasajten, för det är mycket bättre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Playahead e bättre en Lunarstorm. Lunarstorm suger, för att det e det fulaste designen på sidan man har sett. Och tjänsterna på sidan e sugiga också..så Playahead "Owning" tha LunarShit ! Det var nästan 2 år sen dom andra skrev det där... Men lunar och pa är skit.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Playahead e bättre en Lunarstorm. Lunarstorm suger, för att det e det fulaste designen på sidan man har sett. Och tjänsterna på sidan e sugiga också..så Playahead "Owning" tha LunarShit ! Du vet att det inte är bra att dra upp gammla trådar, va? Gör det inte igen, bara! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Lunarstorm suger. GTASajten är absolut bäst! Old news ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Nä lunar är kasst, jag har en lunar kan jga erkänna men det är för att ta kontakt med folk som inte fattar hur man skaffar msn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Old news ... Stämmer mycket bra, han postade nämligen det där för ett år sedan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Du vet att det inte är bra att dra upp gammla trådar, va? Gör det inte igen, bara! Det spelar väl ingen roll i det här fallet? Det är ju en tråd som folk får säga vad dom tycker i, och han hade inte sagt vad han tyckte. Det är ju mycket bättre än att göra en hel tråd om det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jopp lunar suger ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Lunar är bra om man inte har nått liv....som jag! Redigerad 5 januari, 2005 av the gamemaster Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det är bra om man inte har nått liv....som jag! Det är bra att ha ett liv. Liv är bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts