Kent_Paul Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Lunarstorm suger. GTASajten är absolut bäst! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Lunarstorm har för många användare för att kunna fungera som ett bra diskussionsforum, dessutom är det segt som f*n. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Lunar suXXXor, jag använde skiten innan, men jag pallar inte fan med det mer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 samma här skit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Jepp, är inte medlem men har tittat in där någon gång...Det räckte. Lunar är inte mycket för värden! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 (redigerad) bläää för lunar. tänk att folk kan sitta framför det i timmar. vissa sitter framför lunar i stället för att umgås. jätte många av mina kompisar är såna när man kommer hem till dom. föresten, kom på en som använder en lunarbakrund i sin signaturs bild. helgonet.net är bättre! jag heter sagan_om på den om någon undrar... Redigerad 5 januari, 2003 av mikke Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 JAg har altid dissat lunar! dom luras jua f*n bara med pro och grejer fatta hur mycke dom tjänar! fattar inte att alla går på sånt skit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 det suger jag köpte pro från mobilen,dom sa att det kostade 10 kr,dagen efter hade jag 0 kr på mobben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 lunar är fakstist väldigtttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ttttttttttttttttt SUPER DÅLIGT!!!!!!! ! !! ! ! !! ! ! !!! !! !! ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 det suger jag köpte pro från mobilen,dom sa att det kostade 10 kr,dagen efter hade jag 0 kr på mobben Det kostar 10 kr per månad tydligen. Själv använder jag bara Lunar till att skicka några medelanden. Är inne högst några minuter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Jag slängde min lunar..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 jag änvänder playahead whoa skunk! och lunar men har lagt ner den! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 jag har lunar men det är bara för att skicka mail till polare som finns där, men jag sitter inte där i timmar ( bara 5 minuter högst ) men jag har fastnat på ett annat ställe, det är Ampy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Ampy suger oxå, GTAsajtens Forum e bäst.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 LUNARSTORM SUGER SÅ J***A HÅRT. JAG SKULLE KUNNA TRYCKA UPP EN AK5:A I BJARNES R*V OCH SE HUR HELA HAN SPLOSCHADES!!!!!!!! HATA LUNAR ,HATA LUNAR, HATA LUNAR. ursäkta om jag spammade... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Lunarstorm är http://home.tiscali.se/ajo/bilder/thumbs_down.gif GTAsajten är http://home.tiscali.se/ajo/bilder/thumbs_up.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Det kostar 10 kr per månad tydligen. Själv använder jag bara Lunar till att skicka några medelanden. Är inne högst några minuter. Samma här! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest arne-svenne-bertil Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Lunarstorm....suger........ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 LunarSTORM äger!!! det suger INTE! Det kostar för det första inte 10kr att vara medlem utan det e pro funktionen...visst är det segt ibland....mend et är skit bra..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 LunarSTORM äger!!! det suger INTE! Det kostar för det första inte 10kr att vara medlem utan det e pro funktionen...visst är det segt ibland....mend et är skit bra..... äger.. hahaha Roligast i dag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts