antflaxx Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Kan någon tala om för mig var detta är eller peka ut på en karta? Sanfierro--->Easter Basin cargo hold of aircraft carrier.(där finns tårgas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Där nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Där nånstans Där det är en svag grå ring eller där det står "här?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Där det är en svag grå ring eller där det står "här?" Det står HÄR, sen är det ett streck, som stannar i mitten av ringen, så antagligen är det ringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Tack för hjälpen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Han borde valt en bättre färg , typ tjock röd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Har för mig att det ska finnas på flygplatsen som ligger i las venturas bakom två flygplan som heter shamal. (Finns där på XBOX iallafall) Redigerad 30 juni, 2005 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Aha.okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Jag ritade med rött så alla kunde se. men jag undrar varför det stog ''här'' på ett annat ställe Redigerad 30 juni, 2005 av Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag ritade med rött så alla kunde se. men jag undrar varför det stog ''här'' på ett annat ställe Bra men typ där det stod här var där draget en grå/brun linje från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har för mig att det ska finnas på flygplatsen som ligger i las venturas bakom två flygplan som heter shamal. (Finns där på XBOX iallafall) På två ställen (Vad jag vet) på flygplatsen finns den Brevid dom där Shamal och sen någonstans vid jättehangaren tror jag det finns en också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Bra men typ där det stod här var där draget en grå/brun linje från. sorry jag läste nog för fort :"> Fast jag hittar ju níngeting! jag hittar inte tårgasen nånstans! finns inte på hustaken, inte inne, inte i båten, ingenstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
los santos Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 För mig är den i den där militär basen när där man ska hämta magnet helin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jomen,jag över satte det också så det är mest troligt att det är som los santos säger att den är inne på millitär lägret fast det i San Fierro vid båten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts