Golden Star Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 När man går in i forumen, då hur vet man att vilken konsoll man menar. Som t.ex. om man går in i San Andreas- forumet. Då kan det handla om Ps2, Xb o PC- versionen. Alla säger inte vilken de menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Håller med sen när man har hjälpt någon som säger dom bara "men jag har det på PC " Jävligt störande, från och med nu tänker jag inte hjälpa någon jävel som behöver hjälp om han/hon inte sriver vilken konsoll. PUNKT SLUT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Håller med sen när man har hjälpt någon som säger dom bara "men jag har det på PC " Jävligt störande, från och med nu tänker jag inte hjälpa någon jävel som behöver hjälp om han/hon inte sriver vilken konsoll. PUNKT SLUT. Så jävla WÖRD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts