Wu Zi Mu Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Vi har samma chassi, jävla Compaq. 2 datorer i ett chassi O.o.. Fast du kanske menade likadana? xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Likadant, ni förstår ju vad han menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Exakt, lite onödigt att egga upp sig på det när ni vet vad jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Ville jävlas bara hehe Redigerad 1 juli, 2005 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 1. Datorhörna. 2. Framför min säng .. (AC/DC affischen sitter på första dörren) 3. Från andra dörren. 4.Min säng. (router å shit till höger ) 5. Soffa, bas, bord, tv framför allt. 6. DVD och spel... det är 2 rumm brevid varann. 1 rummm med säng å stuff å 1 rumm med det andra; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Och alla cdr skivorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 1. Datorhörna. 2. Framför min säng .. (AC/DC affischen sitter på första dörren) 3. Från andra dörren. 4.Min säng. (router å shit till höger ) 5. Soffa, bas, bord, tv framför allt. 6. DVD och spel... det är 2 rumm brevid varann. 1 rummm med säng å stuff å 1 rumm med det andra; ) Nice.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Mitt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) 1. Datorhörna. 2. Framför min säng .. (AC/DC affischen sitter på första dörren) 3. Från andra dörren. 4.Min säng. (router å shit till höger ) 5. Soffa, bas, bord, tv framför allt. 6. DVD och spel... det är 2 rumm brevid varann. 1 rummm med säng å stuff å 1 rumm med det andra; ) Fyfan silken färg på väggen Men annars var det fint ! Vi har ju likadana slipknot flaggor Var har du köpt din Kill 'em all flagga ? EDIT: Hitta på rockzone Redigerad 1 juli, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Fyfan silken färg på väggen Men annars var det fint ! Vi har ju likadana slipknot flaggor Var har du köpt din Kill 'em all flagga ? EDIT: Hitta på rockzone HAr en annan som är coolare. slipknot asså. och jag har köpt alla mina affisher på punktshop.. edit: alla affischer dåra... 1. Guns n Roses (extra stor) Slipknot, AC/DC - Ballbreaker 2. Iron Maiden, SLipknot 3. Metallica - And justice for all, slipknot (båda extra stora) 4. AC/DC 5. Mairlyn manson, Metallica - RIde the lightning 6. Metallica - Puppets och Metallica - Kill em all 7. Slipknot Redigerad 1 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Snyggt Pottzork men svart tapet skulle göra susen, fan va fint det skulle bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Snyggt Pottzork men svart tapet skulle göra susen, fan va fint det skulle bli. ÄH. jag har ju själjv målat väggarna fast på burken var färgen mera lysande ska dock måla om de snart, får ej svart för morsan eftersom det alltid är svart nere hos mig å hon tycker det är. blää. orkar inte förklara allt. kanske ska måla om rött eller blått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) The Room I. Rummets stolthet. II. Öhm.. saker III. Lilla fönstret + "fotölj" IIII The door Vissa saker har inget med rummet att göra, inte orkat städa bara xP Redigerad 1 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Bild? EDIT: Nu kom det. Redigerad 1 juli, 2005 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Vissa saker har inget med rummet att göra, inte orkat städa bara xP ALlt är spegelvänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 ALlt är spegelvänt Whaha, självklart xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Tar och slänger upp mitt rum i den här tråden också då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Tar och slänger upp mitt rum i den här tråden också då... Mycke skit där till vänster tycker dock mitt rumm är ballast hitils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Mycke skit där till vänster tycker dock mitt rumm är ballast hitils Bah, mitt då: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Bah, mitt då: Och allt det vita är skräp/skit. xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts