eliizar Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Inte så att du menar "Här är en bild från samma ställe, det var ett tag sen den togs dock."? Mjo kanske. Men jag menade bara att jag tog bilden samma dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 The Dude: Finn 5 fel?, eller förändringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Om man inte har något rum då? Vad skickar man in då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 En blid på sitt kök? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Funkar det om jag skickar in en bild på min brödrost? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Funkar det om jag skickar in en bild på min brödrost? OM du bor där så är det lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Allvarligt talat herr Pottiz....du behöver inte skratta åt att mina föräldrar har lite taskig ekonomi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Skicka in en bild på det närmasta du har til lrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ganska gammal bild, men ser typ likadant ut nu, kanske några små förändringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Jag ser att du gillar "drak" temat från ikea Redigerad 30 juni, 2005 av Nix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ganska gammal bild, men ser typ likadant ut nu, kanske några små förändringar. Nice DB-samling. Men det där kan inte vara alla 42? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Som ni ser är min mixer utkopplad. trots att det var 1 månad sen sista spelningen så har jag inte orkat koppla in den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Sprang in i mitt rum och tog två snabba bilder på hur det ser ut nu. Det ser lite väl ostädat ut, men nya städade bilder kommer imorrn! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/Mitt_Rum.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Sprang in i mitt rum och tog två snabba bilder på hur det ser ut nu. Det ser lite väl ostädat ut, men nya städade bilder kommer imorrn! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/Mitt_Rum.jpg Orka vhs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Allvarligt talat herr Pottiz....du behöver inte skratta åt att mina föräldrar har lite taskig ekonomi... Fick flashbacks från när min kompis inte hade nå rum, han fick sova i deras vardagsrum. nog för att den familjen är rikast här i trakten, å han har eget rum nu xP. 2 tillåme.. + en massa datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ganska gammal bild, men ser typ likadant ut nu, kanske några små förändringar. Det där: Är ett äkta gossrum. Fina diplom, keps på väggen etc etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Orka vhs Nej, det gör jag inte. Men jag gjorde, innan jag fick en DVD-spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Som ni ser är min mixer utkopplad. trots att det var 1 månad sen sista spelningen så har jag inte orkat koppla in den Vi har samma chassi, jävla Compaq. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Vi har samma chassi, jävla Compaq. Hur kan ni ha samma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts