eliizar Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 En liten fortsättning på denna tråden http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=30164&st=0 Här har ni mitt http://timmy.bilddagboken.se/userimgs/508/77639_1117560013.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Här sitter jag nu...Sover här för det mesta på sommarlovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Det där är väll dit kök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jao...Bor ju ensam på övervåning så det kanske det är...Men datorn står här så jag somnar ofta framför den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hah brukar du vakna vid den oxå eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nej...Hunden väcker mig så då lägger jag mig på soffan för att få sova ifred... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ok, hehe låter som att du inte har så stor användning för ditt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Halva mitt rum..plus min fot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ööö jefla bajtare!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ööö jefla bajtare!1 Vad är en bajtare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hehe försökte vara lite rolig... Det är typ hiphop språk för härmare... Jag syftar då på foten i bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hehe försökte vara lite rolig... Det är typ hiphop språk för härmare... Jag syftar då på foten i bilden Haha ah nu förstår jag. Hade inte sett din bild. Men ligger man i sängen och fotar kan det lätt bli så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jupp, coolt att det nästan precis blev likadant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ja, det var verkligen coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ja, det var verkligen coolt. Det var faktiskt så jävla coolt att jag tror jag ska skriva en bok om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 När kommer boken ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hur många sånna här topics har det funnits? 30? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hur många sånna här topics har det funnits? 30? Tack, nu har jag något att göra idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 När kommer boken ut? Den kommer inte ut.. det var.. typ ett skämt. Aj aj aj, spammigt. Här är en annan bild från samma tillfälle, det var ett tag sen dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Den kommer inte ut.. det var.. typ ett skämt. Aj aj aj, spammigt. Här är en annan bild från samma tillfälle, det var ett tag sen dock. Här är en annan bild från samma tillfälle, det var ett tag sen dock. Inte så att du menar "Här är en bild från samma ställe, det var ett tag sen den togs dock."? Redigerad 30 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts