Pimpalicious Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vart kan man hitta GXT Editor till San Andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Sök på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ska du ta bort replay texten som blinkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Japp, men nu hittade jag editorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Annars så har jag ju en färdig american.gxt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Annars så har jag ju en färdig american.gxt Lägg upp tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Men det vore mycket bättre, lägg upp är du snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) För stor att ladda upp.. jag kan skicka den på msn EDIT: jag kan lägga upp den på nån server... vänta bara Här --> American.gxt OBS: .rar fil! Redigerad 30 juni, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ska man göra med filen när man tankat hem den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Packa upp och byt ut den mot american.gxt som ligger i SA mappen\text\american.gxt Gör en backup också! Redigerad 30 juni, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Kan någon lägga upp editorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Okej, softa någon minut så ska jag leta upp den igen. EDIT: Det här är Version 1.2, så du vet bara http://suchy63.rhlmod.ru/files/gtasa/sagxtedit.zip "New in this version: - Faster UI updates after item deletion/addition. - Automatic read-only clearance. - Multiligual support, with English and Russian translation by me and French translation by [-Akado-]. For Russian language to work, you must set Russian language in Advanced tab of Regional Settings in Control Panel (assuming WinNT based operating system). - Tested on PC, seems to work. Although it often happens with my programs that they work here and nowhere else. " Stog det på något forum som någon användare hade skrivit i. Redigerad 30 juni, 2005 av Pimpalicious Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nemas problemas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts