eliizar Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,665861,00.html Iaf den Amerikanska ...UUUCHH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,665861,00.html Iaf den Amerikanska ...UUUCHH Fan om dom tar vår svenska bajsman också. Han är ju fan Sveriges stolthet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Fan om dom tar vår svenska bajsman också. Han är ju fan Sveriges stolthet! Finns massor iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag var fan rädd när jag sket på Hultan, tänk om någon jävel skulle sticka upp en pinne i röven på mig IIICHH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag var fan rädd när jag sket på Hultan, tänk om någon jävel skulle sticka upp en pinne i röven på mig IIICHH Öhhhh? Vaaaaaaaa? Årets citat har vi då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag var fan rädd när jag sket på Hultan, tänk om någon jävel skulle sticka upp en pinne i röven på mig IIICHH Om nån sket på dig, skulle du bara ligga där då eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vem i helsike är bajsmannen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag var fan rädd när jag sket på Hultan, tänk om någon jävel skulle sticka upp en pinne i röven på mig IIICHH Har du och Hultenius träffats? Varför bajsade du på honom? Varför var du rädd för en pinne i röven? FÖR ER SOM INTE TROR ATT JAG VET VAD HULTSFREDFESTIVALEN SÅ KAN JAG BARA SÄGA ATT JAG VET DET. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag tror att han menar Hultsfredsfestivalen (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag tror att han menar Hultsfredsfestivalen (stavning) Såg du inte miin minitext? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har inte hötr talas om bajsmannen förut, vem är det, och varför i helvete sitter han i skittankarna och tittar när det ramlar ner bajs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 HAHA vilket jävla äckel, låta folk skita åp en :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Öhhhh? Vaaaaaaaa? Årets citat har vi då... Skulle du inte vara rädd om du vissta att en bajsman härjade på området ?...Iaf för att skita Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Haha, årets lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Fan om dom tar vår svenska bajsman också. Han är ju fan Sveriges stolthet! Gah!! JAG ÄR AVSLÖJAD! Skojar bara, Men alla idioter fattar väl inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hm.. Ska nog gå ut och titta i utedasset igen.. Tyckte jag såg något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hm.. Ska nog gå ut och titta i utedasset igen.. Tyckte jag såg något.. Har ni utedass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har ni utedass? Nej, det kallas skämt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vad i helvete... Bajsmannen? Hur fan kan man sitta i ett skithål där folk skiter ner? Och pissar... för i helvete, vård på dom knäppskallarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Fan va skoj det skulle vara att ha utedass... gå ut på vintern i 30 - för att skita Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts