DimpZ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ge gärna lite kritik efter att ni har sett den Wicked! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Du måste ha använt fusk eller någon mod asså, det där verkar bara helt enkelt omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Inga fusk som har ändrat stuntsen, bara health, armor, no cops, nrg+packer spawner Redigerad 30 juni, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vad är nrg+packer eller vad du sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 En sek som spawnar en NRG-500 och en packer om man trycker på q+e+sprint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Okej, är det någon trainer? Vad är sprint? :"> För övrigt var filmen bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Sprint är knappen du springer snabbare på... Det är en ny main.scm fil.... Tackar, men det verkar som att det inte är nån mer än dig som sett filmen! Redigerad 30 juni, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ska snart se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ska snart se den Samma här, håller på o tankar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vad har ni för hastighet då ni tankar? Hur lång tid tar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enid Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Mkt bra, bästa SA-filmen jag sett hittills (vilket iofs inte säger så mkt..). Men musiken var kass och det var tråkigt att det var så dålig bild. Men berömm ska du ha iaf. ........................ Ladda ner min vice city-stuntfilm!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Den var ganska najs, men försök att göra nått annat än att hoppa över hus nästa gång hoppa över mount chilliad med 1 hopp från angel pine till SF ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Tackar! Jo bilden blev så kass för att filmen var typ 120 meb med 4000 bitrate.. jag ytte till 1750 då blev den som den blev. Jag ska exprimentera nästa gång jag gör en film kvalitet/storlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Tankar i 55kb/s det går segt tiden är förlång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Filmen var grym Men tycjker det var för lite stunt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Skulle filmen ha varit längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nä tyckte det var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Skulle filmen ha varit längre? Mja, men du hade en scen som var för lång, t ex när du åkte på det där staketet utanför LS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Den var vell OK. Mycket inspiration från GTAStunting ser jag. Dock kunde du editat bättre... men men, annars var den som sagt okay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Bra film, mycket bättre än vad jag förväntat mig... Fixa dock hellre bättre kvalité, jag tankar hellre större fil för bättre kvalité. Gör gärna en till film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts