nike7 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Finns de nån biltvätt någontstans? Även fast man har vart i pay n spray så är ju endel bilar helt smutsiga på sidorna så det borde väll gå att tvätta dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nej det går inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nike7 Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Okej dåligt Varför gör dom isf en funktion så att bilarna blir smutisga? Inte så kul när man har stylat en vit bil så är den svart på sidorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Det finns en mod. http://gtamods.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag har sett många biltvättar dock har jag aldrig prövat på om det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag har sett många biltvättar dock har jag aldrig prövat på om det funkar. Dom finns men dom funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag hittade inget sånt mod på den sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Jag hittade inget sånt mod på den sidan! Inte? trodde den fanns där, jag vet att den ska finnas Här! om man klickar på "San andreas" sen går in på Files Edit: Fel sida. Redigerad 30 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts