eXotic Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vilken kategori tillhör rocket launcher ? Jag har precis gjort klart Los Desperados.. Och så skulle jag ta upp rocket launchern som han tappade men han tog inte upp den när jag sprang över den och jag var ganska stressad för jag hade lite liv bara så jag skjöt den sista Vagosen och då försvann ju vapnet från gatan.. Någon som vet vilken kategori den tillhör ? Jag tog ju upp Flame throwern också kan de ha varit den som var ivägen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Titta i användbara länkar/information(Eller vad den nu heter, nån utav dom hemsidorna (Tror det är Gta Ware House) som har så att man kan se det om man går in på San Andreas ----> Weapons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Rocklauncher tillhör samma kategori som eldkastare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ok tack så mycket.. Jag skulle ha skitit i eldkastarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Du kan ju trycka på TAB så byter den ut vapnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Som sagt så var jag stressad och kom aldrig på tanken att trycka på L1.. Eftersom jag har det på Ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Samma kategori som flamethrower,bazooka och minigun...om det är rpg:n du menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har en akut fråga, Är det nån som kan peka ut på en karta ett ställe så nära Madd dogs hus som möjligt där det finns en Rocket Launcher eller Rpg?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Kommer minigunnen in i vapenshopen någon gång? Har testat den och vill ha mer skott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Kommer minigunnen in i vapenshopen någon gång? Har testat den och vill ha mer skott Nope. Men det ligger en i ett garage i Los Santos. http://www.gtasanandreas.net/sam/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Kommer minigunnen in i vapenshopen någon gång? Har testat den och vill ha mer skott Finns även ett par roliga vapen hos Toreno. Inklusive minigun. @Chili: Finns en mellan ett par tankar på San Fierro's flygplats. Redigerad 2 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts