emo Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Någon som sett "DET" då? Inte ett skit läskig! Rolig! Ska föreställa skrämmande! Jag har sett den, jag har den t.o.m. den är soft. gammla fin film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Vill se Det, har hört att Tim Curry spelar Pennywise, den dansande clownen, och det verkar ju iaf skönt men japansk skräckfilm, asså, dom är ju inte riktigt som dom ska. har sett ett par stycken, dels lite mer psykologiska (som Battle Royale), övernaturliga (The Ring) och splattervarianten (Ichi the Killer) och dom är ju inte riktigt... som dom ska... jag menar, herregud. ingen i rätta sinnestillståndet skulle väl ens komma på såna ideer? t o m Spirited Away, den där tecknade Alice i Underlandet-liknande barnfilmen är ju fan en av dom läskigaste filmerna jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 The ring är så kass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts