Jump to content

The ring

oldsmobile
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

The Grudge är en sååå kass film så det finns inte. Jag kan inte med asiatiska skräckfilmer!

Menar du Japanska eller amrikanska verisionen av The Ring?

Nja, det The Grudge är en av de roligare skräckisarna jag har sett!

Okej, jag är väl ganska svår skrämd vid det här laget men gemför man med tex Screem så är det inget snack om saken!

Men den absolut bästa skräck filmen/na som gjorts det är ändå fredagen den 13:de och Terror on elmstreet!

Jason är ju bara så grymt fantasifull när han är ute och roar sig! Motorsågar, propellrar, skinremmar, stenar mm

och Freddy han bara leker med sina offer... J*vlas med dem ett bra tag och drar riktigt ut på det innan han tar död på dem...

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heter din pappa Igor eller menar du att du såg den igår? :wub:

Han menar Igår .Du vet, dagen före den dagen han inte kunde somna, du vet.

The Ring är inte alls läskig, The Grudge är läskig på en del scener, som när...*Spoiler* hon tjejen utan haka visar sig ^_^ !!! Eller när en sån tjej kommer up framför en övervakningskamera ur mörkret :lol:-_- Eller när The Grudge knackar på en kvinnas dör så är hon inte där, säger: ö.ö.ö.ö.ö.ö.ö.ö. på mobilen :D ,och drar kvinnan till helvetet via sängen :o

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor