oldsmobile Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Den var värkligen läskig såg den med pappa igor(hade inte vågat o se den själv Såg den igor vid 22:00 tiden slutade typ 0:30. vakna typ 8:30 kunde f*n inte somna om. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Mm, den var ganska läskig, men då ska du se the The Grudge ! DEN är läskig! Redigerad 30 juni, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ok :'( huuu vet inte om ja vågar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 The Grudge är en sååå kass film så det finns inte. Jag kan inte med asiatiska skräckfilmer! Menar du Japanska eller amrikanska verisionen av The Ring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har sett ettan inte tvåan. Inte direkt jätte bra film tycker jag, fast jag är ju inte så mycket för skräck iaf. Super läskig var den inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 The ring är inte speciellt läskig Saw är mkt bra och spännande film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Det finns inte läskiga filmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 The grudge är så jävla skön! Så jävla coolt när hon ligger i sängen så kommerdet typ fram en unge! Nej, men seriöst, the grudge har dom sämsta dockorna jag någonsin sett! Den japanska versionen verkar mycket bättre, men jag har inte sett den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jovisst den kanske är läskig när man är 12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Den var värkligen läskig såg den med pappa igor(hade inte vågat o se den själv Såg den igor vid 22:00 tiden slutade typ 0:30. vakna typ 8:30 kunde f*n inte somna om. :'( Heter din pappa Igor eller menar du att du såg den igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) The Grudge är en sååå kass film så det finns inte. Jag kan inte med asiatiska skräckfilmer! Menar du Japanska eller amrikanska verisionen av The Ring? Nja, det The Grudge är en av de roligare skräckisarna jag har sett! Okej, jag är väl ganska svår skrämd vid det här laget men gemför man med tex Screem så är det inget snack om saken! Men den absolut bästa skräck filmen/na som gjorts det är ändå fredagen den 13:de och Terror on elmstreet! Jason är ju bara så grymt fantasifull när han är ute och roar sig! Motorsågar, propellrar, skinremmar, stenar mm och Freddy han bara leker med sina offer... J*vlas med dem ett bra tag och drar riktigt ut på det innan han tar död på dem... Redigerad 30 juni, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Heter din pappa Igor eller menar du att du såg den igår? Han menar Igår .Du vet, dagen före den dagen han inte kunde somna, du vet. The Ring är inte alls läskig, The Grudge är läskig på en del scener, som när...*Spoiler* hon tjejen utan haka visar sig !!! Eller när en sån tjej kommer up framför en övervakningskamera ur mörkret Eller när The Grudge knackar på en kvinnas dör så är hon inte där, säger: ö.ö.ö.ö.ö.ö.ö.ö. på mobilen ,och drar kvinnan till helvetet via sängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Heter din pappa Igor eller menar du att du såg den igår? Men va tror du???! Jag stavade"igår"med ett o istället för ett å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Sett både den Amerikanska och den Japanska versionen av The Ring.Kunde inte somna den natten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Har också sett den japanska och den armerikanska, den amerikanska var bättre. Btw, the grudge suger hårt! Redigerad 1 juli, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Sett både den Amerikanska och den Japanska versionen av The Ring.Kunde inte somna den natten! Heeh,men på kanal plus går "ring 2"obs att den inte heter "the ring2" de är för att det är den japanska versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Såg både The Ring 1&2 med Gtapimpfoolife inte ett dugg läskig.. Fan The Village är ju läskigare, och The Village är inte ett dugg läskig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Mm, den var ganska läskig, men då ska du se the The Grudge ! DEN är läskig!!! The Grudge e läskig?hahaha,nej tvärtom The ring e inte heller så läskig... Då ska ni se Saw...Ni kanske har sett den på rekalmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Såg både The Ring 1&2 med Gtapimpfoolife inte ett dugg läskig.. Fan The Village är ju läskigare, och The Village är inte ett dugg läskig! Kan intyga det där. Fast jag har inte sett The Village. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Fattar inte att alla tycker saw är så läskig och bra? Fan en av dom lamaste filmerna jag har sett! Nu kommer jag säkert få skit för mina åsikter igen också! Ett tips: Skrik inte "Jävla skitfilm" under en bioföreställning... Redigerad 30 juni, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts