okändsoldat Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Hej tänkte starta det här, snacka lite om mods och sånt annat. Vi kan nog snacka om vanliga OperationFlashpoint också. Redigerad 29 juni, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hej tänkte starta det här, snacka lite om mods och sånt annat. Vi kan nog snacka om vanliga OperationFlashpoint också. Du som verkar inne i det här, vet du när 2:an kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag är också inne i detta lir, 2006 kommer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Älskar den här serien. Bilder vet jag har släppts på tvåan. http://www.fz.se/bildarkiv/album_show.php?id=911 Där var de visst^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Här e också några bilder don't click here click Here Från den här sidan får man också ta mods åt OFP\Resistance Redigerad 30 juni, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Älskar den här serien. Bilder vet jag har släppts på tvåan. http://www.fz.se/bildarkiv/album_show.php?id=911 Där var de visst^^ Hoppas det blir bättre än på bilderna^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) 2:an har chansen att bli årets bästa spel när den kommer ut. Har någon av er ofp Resistance +FDF-mod . Vill ni ha det? här e en länk FDF-mod 487MB har ni problem fråga mig. Här e en bild Redigerad 30 juni, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Bara så ni vet det heter inte Operation Flashpoint längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Bara så ni vet det heter inte Operation Flashpoint längre. Vad heter det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Operation Flashpoint n3v3r 4ny m0re . Redigerad 2 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Här e några Modding länkar: Editing center Gamezone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 As you’re probably aware, we currently do not have a publisher for our upcoming games and also, the Operation Flashpoint trade mark name is an intellectual property of Codemasters and thus we cannot use the name or directly control what the name will be used for. It means that unless Codemasters were to publish any of our upcoming games (which is still a possible scenario) it definitely wouldn’t be named Operation Flashpoint. But whatever names we will use our dedication to complex, realistic simulation and large open ended game environments will remain the same. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) As you’re probably....... Ok. förstod lite men jag e inte så bra på engelska. Det står vel ungefär: att de ska gå över till något annat än Codemaster och då kan de inte använda det riktiga namnet, för att det ägs av Codemaster. E jag korekt? Men det heter iaf OperationFlashpoint så länge det står att det e gjort av codemaster. Tackar MadeMaN-_ Redigerad 2 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ok. förstod lite men jag e inte så bra på engelska. Det står vel ungefär: att de ska gå över till något annat än Codemaster och då kan de inte använda det riktiga namnet, för att det ägs av Codemaster. E jag korekt? Men det heter iaf OperationFlashpoint så länge det står att det e gjort av codemaster. Tackar MadeMaN-_ Inga problem det stod som du sa. Men i superplay nämde dom något nytt namn dom hade kommit på. Ska se om jag hittar tidningen. Dom kan bara använda OPF om codemaster är utgivarna vilket dom inte är i nuläget. Så jag tror dom kommer heta något annat. Tror dom kommer ta namnet på spelet dom gjorde förut (som aldrig blev färdigt) Det var baserat på OPF motorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Någon som har provat FDF moden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag längtar riktigt j*vligt tills Operation Flashpoint 2 kommer ut men med ett annat namn. Jag får 50% rabatt HAHAHAA......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag längtar riktigt j*vligt tills Operation Flashpoint 2 kommer ut men med ett annat namn. Jag får 50% rabatt HAHAHAA......... Fin fint. Jag bryr mig inte om hur mycket det kostar ska köpa det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Någon som har provat FDF moden. Jag har den, den är fett skön... AEF modden är också riktigt välgjord även om det bara är en beta som kommit än så länge... Skönaste Ofp hemsidan (Finns även på svenska, ändra dom sista tre bokstäverna i länken efter att ni valt språk till "swe") Redigerad 9 juli, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Jag har den, den är fett skön... AEF modden är också riktigt välgjord även om det bara är en beta som kommit än så länge... Skönaste Ofp hemsidan (Finns även på svenska, ändra dom sista tre bokstäverna i länken efter att ni valt språk till "swe") Ok hade du den före jag gjorde länken? Det var den där sidan jag hittade screenshots på. Redigerad 9 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ok hade du den före jag gjorde länken? Det var den där sidan jag hittade screenshots på. Hadde vad innan vilken länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts