petan Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 var hitter man Dodon i missionpacket: noname gjord avBarton Waterduck?? Man ska stjäla den från flygplatsen men jag hittar ingen flygplats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 var hitter man Dodon i missionpacket: noname gjord avBarton Waterduck?? Man ska stjäla den från flygplatsen men jag hittar ingen flygplats... Flygplatsen ligger på SSV. Kolla kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 dodon hittar du norr om salvatores hus (nere vid kajen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 dodon hittar du norr om salvatores hus (nere vid kajen). Det tänkte jag också men han sa ju att han ville till flygplatsen så..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Dodo i verkligheten! Mer info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 som om jag fattar spanska cool bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts