vinnecool Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har haft en pisstrist sommar hittils, men vänta tills min m11 kommer! Då jävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Sen finns de ju riktiga bilar också! Varför denna attityd? Och hur "riktig" är en fjortisstylad Golf? Amerikansk bil = Riktig bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Varför denna attityd? Och hur "riktig" är en fjortisstylad Golf? Amerikansk bil = Riktig bil! Jag har inte följt denna (Off)-Topic så mycket... Men vad menar du med "Amerikansk bil = Riktig bil!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag har inte följt denna (Off)-Topic så mycket... Men vad menar du med "Amerikansk bil = Riktig bil!" Ett litet utfall, eftersom jag hellre kör Cadillac DeVille än VW Golf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Ett litet utfall, eftersom jag hellre kör Cadillac DeVille än VW Golf... Okay... då förstår jag. Äditt: Så, har du lust och sätta dig i en Cadillac DeVille med mig och åka förbi Nix-snubben och ge han en feting drive-by? Redigerad 30 juni, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Okay... då förstår jag. Äditt: Så, har du lust och sätta dig i en Cadillac DeVille med mig och åka förbi Nix-snubben och ge han en feting drive-by? Mer än gärna. Han ifrågasatte en Fiat Bravo och sa att en Golf är en "riktig bil" istället... Han kan sina saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Mer än gärna. Han ifrågasatte en Fiat Bravo och sa att en Golf är en "riktig bil" istället... Han kan sina saker... Hahaha, okay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har badat de flesta dagarna det varit fint väder Sen har man suttit vid datorn och varit med komoisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jojo, Om eran amerikanare slår en "fjortis trimmad" 300 hästars monster.. Så okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Jojo, Om eran amerikanare slår en "fjortis trimmad" 300 hästars monster.. Så okej. Nää men min Monster Truck på 2000 sådana gör det. Äditt: Nää, nu ska jag äta och bli tjock... brb. Redigerad 30 juni, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jojo, Ni kan prata om era "önske" bilar.. Jag har iallafall åkt i min. Och de är väl mer än vad ni har gjort. Och någonsin kommer göra antara jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Jojo, Ni kan prata om era "önske" bilar.. Jag har iallafall åkt i min. Och de är väl mer än vad ni har gjort. Och någonsin kommer göra antara jag. Ehm... jag åkte en F1-bil när jag var i Monaco. Äditt: Nu äter jag mig tjock... brb. Redigerad 30 juni, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jo ellehur.. Ungefär som att de finns passagerar utrymme i en f1 bil? haha pucko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jo ellehur.. Ungefär som att de finns passagerar utrymme i en f1 bil? haha pucko Nix. Lägg ner med beefandet. Du blir bara hatad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ebeeto, okej. Så du påstår att du beteer dig bättre genom att skriva att du vill döda mig. hm nope? Dessutom så om alla gtasajtare tycker lika dant. Hatar alla och beteer sig som NI. Så skiter jag i om jag är hatad. Då är de bara skam åt er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 NU FÅR NI TVÅ SLUTA. Det var nästans så ni förstörde Johan Glans tråden och nu ska ni börja på denna. Nej PM är en bra sak vi dessa situationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 De är ju bara han som ska förstöra så fort jag skriver något.. Alltså har jag inget att PMa honnom om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ebeeto, okej. Så du påstår att du beteer dig bättre genom att skriva att du vill döda mig. hm nope? Dessutom så om alla gtasajtare tycker lika dant. Hatar alla och beteer sig som NI. Så skiter jag i om jag är hatad. Då är de bara skam åt er. Men så trevligt då. Då får vi väl banna dig härifrån då så slipper vi dig och din attityd. Skippa den eller dra. Och om du inte gör nått utav det så bannar vi dig, capish! Föresten så är inte en golfjävel en riktig bil. En riktig bil har över 500hk och 4 dörrar ffs. Topic: Jobbar hela sommaren. Och fixar körkort såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Har sträckt ryggen och hängt med massa brudar en bet mig hårt, sjukt jävla hårt! *rädd* hon var scary så jag la ner henne direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Men så trevligt då. Då får vi väl banna dig härifrån då så slipper vi dig och din attityd. Skippa den eller dra. Och om du inte gör nått utav det så bannar vi dig, capish! Föresten så är inte en golfjävel en riktig bil. En riktig bil har över 500hk och 4 dörrar ffs. Topic: Jobbar hela sommaren. Och fixar körkort såklart. Omg no! Förövrigt är den 4 dörrars. Räkna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts