Kebabpizza Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har ni haft en bra sommar än så länge? Själv så sitter jag utan pengar och väntar på att vinna på LyckoChansen. :| Behöver grafik-kort till burken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Sommaren har hittils inte varit nått man hänger upp på väggen. Ja det kanske ni märker när ni trycker på mitt namn, 14.4 posts per day. Jag har suttit inne på GTAsajten 24/7. Nej men snart ska man till Gotland på Stockholmsveckan och allt så då blir det lite röj åtminstone. Redigerad 29 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag har suttit inne på gtasajten minst 15/7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Naa, inget vidare! Jag jobbar som en gnu 6 dagar i veckan fram till 2 Januari! Då tar jag 6 veckors semester och chappar thailand! Party, bada, party, åka vattenskoter, party och dyka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Själv har jag varit på väddö sk*t tråkigt.Men ska till legoland snart så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har varit 1 vecka i Mallorca. Nu bara varit hemma när alla kompisar reser bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har badat några ggr, men sedan är det inte så mycket mer... Hoppas att det blir bättre väder snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har handlat bil för 35 000 som jag håller på att smocka in lite ljud i. Kul? tjaa, det är ingen volvo, men det duger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har badat 2 ggr per dag, då det har varit bra väder. Annars har jag hängt här mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vardagsnack azzå Badar när det är fint väder, sitter vid datorn när det är moln. Jävligt soft. Älskar sommarlov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har handlat bil för 35 000 som jag håller på att smocka in lite ljud i. Kul? tjaa, det är ingen volvo, men det duger Vad är det för bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vad är det för bil? Fiat Bravo -00 Liten och pigg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Fiat Bravo -00 Liten och pigg Hehe. Fin-fint! Faktiskt en stilfull bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hehe. Fin-fint! Faktiskt en stilfull bil. Drar upp en bild i brist på annat... Lite smyg sportig också, växlarna ligger nära varandra, pigg motor, sitta still stolar och hela köret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Lite smyg sportig också, växlarna ligger nära varandra, pigg motor, sitta still stolar och hela köret The rims, amigo! The rims! Gör något åt dem först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 The rims, amigo! The rims! Gör något åt dem först! Det kommer det också, tillsammans med ny spoiler fram / bak från realcar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Det kommer det också, tillsammans med ny spoiler fram / bak från realcar Underbart! Hur lång tid beräknas detta ta? Du måste visa upp resultatet när du är klar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Underbart! Hur lång tid beräknas detta ta? Du måste visa upp resultatet när du är klar! Ska väl beställa prylarna snart, sen när dom kommer på bilen är ju en annan sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Njae, hittills har denna sommar inte varit speciellt vidare, har inte badat än (har inte badat på 1½ år) dessutom så har 2 av mina polare (som jag är med varje dag) varit i USA en vecka så den veckan va extremt tråkig, bara hänga med mina second hans kompisar, fasst jag fick en San Francisco Giants keps när dem kom hem och en t-shirt Redigerad 30 juni, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Lite smyg sportig också, växlarna ligger nära varandra, pigg motor, sitta still stolar och hela köret Sen finns de ju riktiga bilar också! Redigerad 30 juni, 2005 av Nix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts